Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg er gravid, førstegangsfødende og i uke 34. Jeg sliter med mye nedpress. I går knaket det voldsomt i bekkenet mitt, og nedpresset ble enda verre enn før. Jeg kjente etter i dag og jeg kan kjenne konturene av hodet til babyen øverst i skjeden, det er ikke langt opp en gang😳 Er dette normalt? Bør jeg kontakte føden? Anonymous poster hash: ac0a1...28e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Skader aldri å ta kontakt om man er usikker. Du er alltid hjertelig velkommen på føden når du er gravid. Anonymous poster hash: f5b56...de6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Jeg er gravid, førstegangsfødende og i uke 34. Jeg sliter med mye nedpress. I går knaket det voldsomt i bekkenet mitt, og nedpresset ble enda verre enn før. Jeg kjente etter i dag og jeg kan kjenne konturene av hodet til babyen øverst i skjeden, det er ikke langt opp en gang😳 Er dette normalt? Bør jeg kontakte føden? Anonymous poster hash: ac0a1...28e Kanskje det var hodet som festet seg? Kjenner du liv som før er det vel ok, men er du urolig ringer du. Anonymous poster hash: 66206...569
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Du skal ikke putte fingrene oppi der nå! Du vil jo helst ikke føde enda. Har du ingen smerter, kynnere eller "tak" og vannet har ikke gått eller lekket, og du kjenner liv som normalt, trenger du ikke å ringe føden. Men det skader selvsagt ikke, og de er veldig vant til og greie mot bekymrede førstegangsfødende 😃 Anonymous poster hash: 0c600...0ff
Sokkedyret Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Jeg hadde ringt bare for å være sikker. Hørtes skummelt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå