Gå til innhold

Kontakte føden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, førstegangsfødende og i uke 34. Jeg sliter med mye nedpress. I går knaket det voldsomt i bekkenet mitt, og nedpresset ble enda verre enn før. Jeg kjente etter i dag og jeg kan kjenne konturene av hodet til babyen øverst i skjeden, det er ikke langt opp en gang😳 Er dette normalt? Bør jeg kontakte føden?

 

Anonymous poster hash: ac0a1...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skader aldri å ta kontakt om man er usikker. Du er alltid hjertelig velkommen på føden når du er gravid.

 

Anonymous poster hash: f5b56...de6

Skrevet

Jeg er gravid, førstegangsfødende og i uke 34. Jeg sliter med mye nedpress. I går knaket det voldsomt i bekkenet mitt, og nedpresset ble enda verre enn før. Jeg kjente etter i dag og jeg kan kjenne konturene av hodet til babyen øverst i skjeden, det er ikke langt opp en gang😳 Er dette normalt? Bør jeg kontakte føden?

 

Anonymous poster hash: ac0a1...28e

Kanskje det var hodet som festet seg? Kjenner du liv som før er det vel ok, men er du urolig ringer du.

 

 

 

Anonymous poster hash: 66206...569

Skrevet

Du skal ikke putte fingrene oppi der nå! Du vil jo helst ikke føde enda. Har du ingen smerter, kynnere eller "tak" og vannet har ikke gått eller lekket, og du kjenner liv som normalt, trenger du ikke å ringe føden. Men det skader selvsagt ikke, og de er veldig vant til og greie mot bekymrede førstegangsfødende 😃

 

Anonymous poster hash: 0c600...0ff

Skrevet

Jeg hadde ringt bare for å være sikker. Hørtes skummelt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...