Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Jeg er så utrolig redd for å bli gravid! Det passer virkelg, virkelig ikke i den situasjonen jeg er nå, da vil det jeg har jobbet for i flere år ikke la seg gjennomføre. Samtidig vet jeg at jeg aldri ville klart å ta abort, så her er det bare en sjanse til å unngå det! Jeg har mareritt om nettene om at jeg er gravid. Jeg bruker p-piller nå, og det er ingen fare for at jeg skal glemme å ta dem. Men er det tryggere å ha spiral likevel? Sterilisering er ikke aktuelt, for jeg håper at jeg vil være i en situasjon der det å få barn vil være forsvarlig om noen år. Og ja, jeg vet at avholdenhet er det eneste som er helt trygt, men det er liksom ikke gjennomførbart. Anonymous poster hash: 3f4bf...ccb
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Sterilisering er sikrest, med hormonspiral på andre plass Å-piller er ogsp veldig sikkert, men der er det rom for "menneskelig svikt" og effekten kan minske med medisiner, dårlig mage osv så det er flere som blir gravid på pillen. Anonymous poster hash: 2e7a4...288
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Er ikke p-stav også ganske sikker? Den har jeg hatt i 3 mnd, hadde en del bivirkninger i starten. De forsvant etter en stund. Nå blør jeg ingenting for tiden , har også mistet mensen. Har en sjelden gang bittesmå blødninger, meb det er aldri sånn at jeg må ha bind. Perfekt synes jeg. Anonymous poster hash: e01f0...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Det er vel kondom. Anonymous poster hash: b082d...a4a
Mamma til 2 søte Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Kondom er vel det aller tryggeste. Forutsett at det brukes rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå