Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet. 3 åringen var helt gal og skrek som en stukken gris (grunnen var at hun ikke fikk lov å leke med vann inne.) Iallefall, så fikk jeg så nok at jeg prøvde å lukke igjen munnen mens hun skrek på sitt verste. Det gjorde jo ikke situasjonen bedre, hun skrek bare enda mer. Er det helt uhørt, eller har dere gjort lignende? Anonymous poster hash: 82efc...91a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet. 3 åringen var helt gal og skrek som en stukken gris (grunnen var at hun ikke fikk lov å leke med vann inne.) Iallefall, så fikk jeg så nok at jeg prøvde å lukke igjen munnen mens hun skrek på sitt verste. Det gjorde jo ikke situasjonen bedre, hun skrek bare enda mer. Er det helt uhørt, eller har dere gjort lignende? Anonymous poster hash: 82efc...91a Det er jo egentlig uhørt, men vi er mange som har gjort uhørte ting. Jeg gjorde det samme med min 1,5 åring som skreik i det uendelige flere ganger om dagen og om natta. Angrer ennå. Men gjør jo innimellom dumme ting. Snakk med treåringen om det og si unnskyld. Man kan fint gjøre det selv om treåringen ikke akuratt var på sitt mest veloppdragne. Du skjønte det ikke var helt innafor, så det er ingen sak for barnevernet, eller andre faggrupper for å si det sånn 😜. Anonymous poster hash: 74b0b...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå