Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Den siste tiden har det begynt å lukte ganske kraftig svette under armene på jenta mi og lukten setter seg også i klærne. Jeg har vurdert deodorant, men synes jo det er veldig tidlig. Hun blir 9 år senere i høst. Har dere lignende erfaring? Hvilken deodorant anbefales i tilfelle? Anonymous poster hash: fed5d...50b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Bruker parfyme fri deo på min syvåring som er mye svett. Må også dusje hver morgen Anonymous poster hash: 60a6c...b9f
Marriet Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Har ingen erfaring, men på apoteket finnes jo veldig milde nøytrale deodoranter. Ville nok godt for det. Og jeg synes du skal gjøre det. Jeg begynte med deodorant når jeg var 11 år. Da ville ikke han som jeg var forelska i være sammen med meg fordi han synes jeg lukta vondt, sa han til venninna mi. Jeg gråt og bønnfalt mamma om å få deodorant. Fikk det da. Men selvtilliten hadde fått en knekk. Så jeg hadde kjøpt til min dersom jeg merka svettlukt. Klok av skade
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Vet det er noen som anbefaler sånn krystall som selges på apoteket. Anonymous poster hash: 06708...a78
LilleVilje Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Prøv Helsedeodoranten på spray, den selges på helsekost. Helt fri for aluminiumklorid og parfyme, men den funker godt nok for meg som voksen dame gjennom hele året. Den selges også som en stein, men sprayen er mye bedre.
klg,2 boys now:) Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 Selvsagt med hun ha deo.her bruker 7 åringen det og de fleste i klassen hans også.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Min datter begynte å bruke deodorant rundt 9-årsdagen. Tidlig, ja, men det var nødvendig pga. svettelukt. Hun bruker deodorant fra apoteket som er uten parfyme og aluminium, det hjelper veldig. Anonymous poster hash: c3883...9bb
Miamimom Skrevet 4. september 2016 #8 Skrevet 4. september 2016 Har neutral sin, luktløs og fungerer bra.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #9 Skrevet 4. september 2016 Takk for svar og godt å høre at det er flere med samme "problem":) Blir en tur på apoteket i morgen tenker jeg Anonymous poster hash: fed5d...50b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå