Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Var brystet som ble rettet opp mer ømt enn det andre? Jeg byttet for snart 3 uker siden og brystet er fremdeles ømt. Det klør og stikker og har følelsen av blåmerke på hele undersiden. Noen som har byttet ut her? Det andre brystet føles helt ok og ser mye mer naturlig ut allerede. Mens det som hadde kapsel er hovent fremdeles. Angrer nesten litt på at uke jeg bare tok det ut akkurat nå. Anonymous poster hash: 5a0bc...3fd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 5a0bc...3fd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Få sjekket om du kan ha fått en betennelse i brystet etter operasjonen. Vet ei som fikk det, og det bør ikke gå for langt, da kan du få langvarige problemer! Så ring de som opererte deg i morgen og få en sjekk + blodprøver for å sjekke etter infeksjon. Ellers er jo innkapsling egentlig et tegn på at kroppen din ikke ønsker fremmedlegemet der. Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: afe2b...35c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Få sjekket om du kan ha fått en betennelse i brystet etter operasjonen. Vet ei som fikk det, og det bør ikke gå for langt, da kan du få langvarige problemer! Så ring de som opererte deg i morgen og få en sjekk + blodprøver for å sjekke etter infeksjon. Ellers er jo innkapsling egentlig et tegn på at kroppen din ikke ønsker fremmedlegemet der. Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: afe2b...35c Takk for svar. Ringer klinikken i morgen. Anonymous poster hash: 5a0bc...3fd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Jeg har kun fjernet, la ikke inn nye. Var så lei av å ha vondt at det var helt nydelig å slippe mer engstelse og vondt. Håper det ordner seg for deg! Anonymous poster hash: 9035b...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå