Gå til innhold

Han beskylder meg for å være utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har vært i lag i 9 år, og vi har ingen barn. Det hele startet rett før jul da kom han å hentet meg når jeg var ferdig på jobb (jobbet i butikk) og når vi kom hjem sa han at jeg luktet kondom og at jeg måtte jo ha vært utro, for hvorfor luktet jeg kondom fra munnen. Jeg hadde vært hele dagen i kassen uten pause siden det var julerush og hadde heller ikke hatt tid til pause denne dagen. Og stilte meg helt uforstålig til at han anklaget meg, han sa han trodde på meg men dagen etter når jeg kom hjem fra jobb var han borte. Han hadde da dratt til søsteren sin å sagt til hele slekten sin at jeg hadde vært utro. Jeg ble jo selvfølgelig redd for at han skulle gå fra meg og dro ut til søsteren hans der jeg selvfølgelig ble avvist av mannen hennes å måtte gå hjem midt om natten. I ettertid var det kanskje ikke klokt å bare dra ut, men jeg ville bare se ham å få ordnet denne misforståelsen. Han kom tilbake lillejulaften 2 dager etter han dro og mente forsatt at jeg hadde vært utro, men han sa han ville tro på meg men at det var vanskelig for ham. Så jeg ble med til søsteren hans på julaften og hadde en helt sykt ubehagelig julaften men slekten hans. Jeg er foresten den typen som ikke spiser når jeg er deprimert og spiste derfor veldig lite hele julen pågrunn av dette. Og det endte med at jeg sa opp jobben min siden han mente jeg kunne ha vært med en av dem på jobben. Vi hadde så en veldig utfordrene januar der mesteparten av tiden gikk på at jeg gråt så at han gråt, han gråt siden han mente jeg hadde vært utro og jeg gråt siden han ikke trodde på meg. Ellers har jeg ikke stolt på ham siden han bare dro etter å sagt han trodde på meg, og gått rundt i konstant frykt for at han skulle beskylde meg igjen eller reise. Og i år har vi kranglet mye mer enn før på grunn av det. Jeg søkte så inn på universitet og begynte på barnehagelærer utdannelse for noen uker siden, og valgte dette nettop på grunn av at det er få menn som jobber i barnehage og trodde at dette var et yrke jeg kunne føle meg litt tryggere i (ikke bli beskylt for å være utro). Men så de siste ukene har han begynt å ble kald og trukket seg unna. Og så sist vi lå sammen ble det helt kronglete og rart, han sa midt underveis at det var synd jeg ikke hadde blitt gravid enda. Vi har krangla mange ganger om vi skal ha barn eller ikke å gått fram og tilbake begge to. Men så på tirsdag hadde vi nåkk en krangel som stort sett er min feil (hadde eggløsning og hormonene suste) og ble sur for at han ikke ville ligge med meg. Dagen etter skrev jeg melding til han mens jeg var på universitetet å sa unskyld for at vi krangla og at jeg savna han. Han svarte ikke. Å når jeg kom hjem tidlig for jeg var sinnsykt dårlig på grunn av stresset av krangelen (føltes ut som jeg måtte kaste opp hele tiden og hadde store magesmerter) la jeg meg under dyna å sovna. Da kom han å vekket meg å sa han var gla vi ikke hadde barn. Så forsatte uka slik med meg som gråt siden under krangelen sa han at vi ikke burde være sammen men han klarte ikke gå fra meg. Og i natt kom det fram at han mente jeg hadde lukta kondom igjen og han viste at jeg hadde vært utro, NÅR JEG IKKE HAR VÆRT DET! Og Deprimert og frustrert som jeg var sa jeg at han måtte dra til foreldrene sine for å tenke klart, for uansett hva jeg sier tror han ikke på meg. Jeg har sagt det om igjen og om igjen til han at jeg ville aldri vært utro, særlig siden exene mine var utro på meg og vet hvor jævligt det er. Hans ex har også vært utro på han med en kompis. Jeg er så utrolig glad i han å vil ikke miste han men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for at han skal tro på meg, jeg får ikke sove eller spise å har egentlig bare lyst til å dø....

Anonymous poster hash: db6d7...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke frisk og det er ikke du heller som finner deg i dette. Vær glad dere ikke har barn og kom deg unna. 

Skrevet

I all verden  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 5ec87...bd4
Skrevet

Herregud.. løp! Denne fyren høres jo gal ut! Du kan finne noe myyyye bedre! Et forhold er ingenting uten tillit og det har ingen av dere til hverandre

Anonymous poster hash: c9e92...590

Skrevet

Glad i ham eller ikke spiller ingen rolle. Om han oppfører seg sånn fordi han synes du lukter kondom?? Han har store problemer. Problemer du ikke kan fikse. Du må finne deg en frisk mann. En snill en som du kan være trygg og glad med. Denne mannen er ikke mannen i ditt liv. Garantert.

Skrevet

Her sier jeg også : Kom deg unna!!!

Du kan jo ikke ha det sånn, og han virker ikke særlig fantastisk spør du meg......

Anonymous poster hash: b655d...466

Skrevet

Nå må du våkne og kom deg unna!

Du velger å si opp joben din pga hans sjalusi. Du velger utdanning ifh til hvor mye mannfolk som er på studiet. Han beskylder deg for å lukte!? Kondom??

Han springer til slekta si for å fortelle at du har vært utro uten at du har vært det eller vet at han gjør det.

Du må våkne! Fyren har store issues.

Noe sier meg at du ikke kommer til å gå uansett men dette vil ødelegge deg til slutt.

Anonymous poster hash: bd35e...382

Skrevet

Psykopat.hjelpe meg spring menneske å for alt i verden ikke bli gravid med det menneske

Skrevet

Jeg hadde pakket sakene mine og dratt til familie eller venner, sagt at jeg trenger tid for meg selv for å sortere tankene og ta en avgjørelse på om det er verdt å satse videre på et forhold hvor mannen har null tillit til meg. Hadde også sagt at jeg kom til å ta kontakt når jeg følte meg klar.

Du må tenke på deg selv og sette deg selv først. Det er lite vits i å bygge på et forhold hvor all tillit har forduftet og hvor det er helt tydelig at mannen har psykiske problemer.

Lykke til videre og vit at du fortjener bedre ❤

Skrevet

Spring!

Anonymous poster hash: 34a69...476

Skrevet

Han er jo spik spenna gæren.

Og du er jo sprø som sier opp jobben og velger utdanning etter hva en gal mann mener.

Kom deg vekk!

Skrevet

Rett og slett sjokkert :o

Anonymous poster hash: 65c2c...6f0

Skrevet

Han er sykelig sjalu. Kom deg bort før dere går barn som blir ødelagt av å ha ham som far! Pakk tingene dine og kom deg langt bort!

Anonymous poster hash: bea63...870

Skrevet

Kom deg vekk før han ødelegger deg enda mer. Han har et sykelig kontrollbehov.

Allier deg gjerne med noen du stoler på. Og så går du.

Skrevet

Lukter kondom?! Altså... LUKTER KONDOM?! Derfor mener han du er utro? Dette er noe av det sykeste jeg har lest. Kom deg unna kvinnemenneske.

Skrevet

Han er helt utenfor, og du også, som planlegger livet dit utfra hans klin gærne reaksjoner. Du får det ikke bedre før du kommer deg ut av det forholdet.

Anonymous poster hash: 96de0...723

Skrevet

Om dette ikke er et trolleinnlegg så er du den mest hjernevaskede personen jeg har lest om på DIB.

Du slutter i jobben fordi mannen anklager deg for å ha vært utro med noen på jobb?

Du velger utdanning/yrke etter hvilket som har færrest menn å jobbe sammen med, fordi mannen din da ikke må bekymre seg for at du skal være utro?

Herregud, dette er helt SYKT! Dere er ødelagte begge to, han av sjalusi og paranoia, du av å være kuet og hjernevasket.

Gjør deg selv en tjeneste og gjør det slutt med ham. Da kan du få deg et liv. Du kan få velge utdanning og arbeidsplass etter eget ønske. Du kan snakke med den halvdelen av jordens befolkning som er av hankjønn, og dét helt uten å bli anklaget for å lukte (!) kondom.

Alternativ så kan du bli hos ham, og ødelegge både ditt eget liv, og livet til eventuelle (stakkars) barn.

Anonymous poster hash: 59c4d...250

Skrevet

Gjør deg selv en tjeneste: Dra fra han og pris deg lykkelig for at dere ikke har barn ilag. Mannen er psykopat. Det han bedriver med er psykisk vold.

Anonymous poster hash: 46ac0...ba8

Skrevet

Hvis mannen min hadde sagt at jeg luktet kondom... jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel ! Det er det dummeste jeg jeg har lest på lenge

Anonymous poster hash: 57c30...adb

Skrevet

Han her er syk! Du bør dra!!

Anonymous poster hash: 41aec...569

Skrevet

Dette er jo helt villt!! Du kan takke Gud for at du ikke har fått barn med han! Kom deg unna! Han kommer aldri til å endre seg!!

Skrevet

Dere bør iallfall ikke sette barn til verden. Han har et problem, så du må ikke rote deg inn i det. Be han søke hjelp, eller kom deg unna.

Anonymous poster hash: ff06c...006
Skrevet

Men om dere har vært sammen i ni år og det er først i fjor han begynte, så må jo det ha skjedd noe med han?

Anonymous poster hash: f7b01...88c

Skrevet

Jeg vet at jeg er ødelagt av ham og det føles bare ut som jeg ikke klarer meg uten ham. Men etter å snakket med venninene mine ser jeg jo selv at det ikke er min feil, og at han er syk. Han har bare vært i livet mitt så lenge det føles uvirkelig uten ham. Det var så godt å være med ham i begynnelsen, men de siste 3årene har bare blitt verre og verre. Det hjelper å få andre folks meninger som ikke kjenner oss personlig. Alle som kjenner oss vet han er kontrolerende og skal altid sjekke hvor jeg er. Han har kunn jobbet 3 av de 9årene vi har vært sammen og det er da jeg som har forsørget han. Tror mye av grunnen jeg har latt det være er at jeg altid har håpt på bedre tider, at han skulle plutselig få jobb, at vi skulle ha en sukkersøt fremtid. Men han har bare blitt mer og mer negativ med årene. Og det virker ikke ut som han er interessert i at vi skal ha det bra sammen. Han tenker bare negative tanker og gjør meg mer usikker på meg selv. Jeg er ikke perfekt jeg heller, jeg har ingen selvtillit og blir mye lei meg og sur. Nå som jeg ikke jobber så er jeg også extra avhengig av trygdeytelsene hans ittillegg til studielånet mitt for å få ting til å gå rundt. Men det føles ikke ut som om det er noe mer igjen av "meg" lenger.. Han har tatt alt og alt som er igjen er et tomt skjell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...