Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Hei. Jeg har alle symptomene på graviditet. Har vært gravid en gang før. Mine symptomer er: # kvalme # tretthet # synes ikke kaffen smaker godt lengre # Murringer nederst i magen # ømme brystvorter, større bryst # kul på magen! # oppblåst # humørsvingninger # lett irritert # gråter lett # vondt i korsryggen # økt utflod # halsbrann # drømmer ofte om baby på natta Jeg fikk brun utflod søndag 14 august som varte i to dager. Tok en test mandagkveld ved 23 tiden som viste negativ. Dagen etter fikk jeg mens, men den varte bare i 2-3 dager. Får bare flere og flere symptomer synes jeg. Venter mens førstkommende søndag men det er vel ikke vits i å teste igjen nå før mens? Jeg skal arrangere bursdagsfest på lørdag så hadde vært best å funnet ut om jeg er gravid eller ikke før jeg drikker alkohol. Anonymous poster hash: 42a8a...517
februarprins2013 Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 ser sånn ut ,men ta en ny test om noen dager
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Krysser fingrene 😃 Anonymous poster hash: 42a8a...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå