Gå til innhold

Løping ut og inn hele tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå etter 6. Gangen inn på på en halvtime så jeg enten er du ute eller så kan du komme og være inne er det slemt?

Anonymous poster hash: a969c...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det et problem at unger løper ut og inn? Vi er på slutten av den årstiden det lar seg gjøre, la dem nyte det så lenge de kan😊

Skrevet

Nå etter 6. Gangen inn på på en halvtime så jeg enten er du ute eller så kan du komme og være inne er det slemt?

Anonymous poster hash: a969c...c90

Hvor gammelt er barnet?

Anonymous poster hash: efbb2...16c

Skrevet

Jeg ser ikke problemet, her står verandadøren åpen i dag og ungene løper som de vil.

Anonymous poster hash: 08a30...d0b

Skrevet

Ja det syns jeg er greit. Jeg blir også irritert over slikt. Spessielt siden det aldri går inn hos de at de ikke skal slamre med døren og springe inn med sko bare for at de absolutt må hente noe. ( det går vel inne en dag)

Her er det for kaldt til å ha døren stående åpen.

Anonymous poster hash: c2d4b...6d1
Skrevet

ser ikke helt problemet, ikke noe og bli irritert over i alle fall :)

Skrevet

Synes det er greit å bestemme seg for hvor man skal leke og ikke løpe ut og inn i et kjør og ikke noe slemt å si det. Klart de kan komme og hente now, få seg litt drikke etc, men noen ganger er det opp og igjen med døra i ett kjør uten noen spesiell grunn. Veldig slitsomt hvis jeg lager middag eller drivet med noe inne da de gjerne lar døra stå åpen så minste vandrer ut eller slenger døra i fleisen på henne så hun står igjen og hyler (hun er for liten til å være ute uten en voksen). Så da er det helt greit å si at nå må dere bestemme dere for hvor dere skal leke og ikke bare løpe ut og inn.

Skrevet

Her får alle barn løpe ut og inn så mye de vil. Det har aldri falt meg inn at det er et problem.

Anonymous poster hash: 83be6...bcf

Skrevet

Jeg hater løping inn og ut. Jeg sier til de at enten får der være ute, eller så får dere være på rommet. Jeg orker ikke at de er inne fem min og ute fem min.

Anonymous poster hash: 8e150...635

Skrevet

Om det bare. Ugene som løper inn og ut så bryr jeg meg ikke stor, men er det halve nabolaget som løper inn og ut så får de beskjed om å holde seg ute. Da kan evt mine unger hente det de skal ha inne. Da skjønner mine unger tegninga. Men nå har jeg mulig vært litt slem, når hun som e værst til å løpe inn og ut var syk klaget hun på søstra som løp inn og ut hele tia. Hun fikk vist så vondt i hodet av det, og jeg var en skikkelig teit mamma som sa at det fikk hun tåle siden jeg måtte tåle de hele tiden. Hun har bedretseg ekstremt etter det. Lukker døra istede for å smelle den også.

Anonymous poster hash: e41de...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...