Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #1 Skrevet 4. september 2016 Anonymous poster hash: dec7d...314
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #2 Skrevet 4. september 2016 Er vel at man ikke skal bråke så man sjenerer naboene.. Mine naboer hadde blitt skikkelig irriterte hvertfall Anonymous poster hash: b70d9...919
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #3 Skrevet 4. september 2016 Iflg. lovverket kan du ikke det. Jeg personlig tenker også nei, det må kunne finnes andre tider i uka man kan klippe plenen. Men må du virkelig, så må du. Vent til utpå ettermiddagen, rundt 13-15. Anonymous poster hash: cf9f7...c88
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #4 Skrevet 4. september 2016 Ja. Hvis du bor som oss. Gård med dyr som nabo hvor traktorer og annet utstyr brukes så å.si hele tiden.( vi sier i fra hvis vi har selskap eller lignende for da tar de hensyn) og en lastebileier som andre nabo som durer støtt og stadig. Anonymous poster hash: 7c7f6...825
#Ariadne# Skrevet 4. september 2016 #5 Skrevet 4. september 2016 Jeg tenker ja . Men litt utpå dagen . Når skal man rekke å klippe den om man ikke kan bruke helgene ?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #6 Skrevet 4. september 2016 Vi har robot klipper, anbefales Klipper også søndager Anonymous poster hash: b81ed...949
Anonym bruker Skrevet 4. september 2016 #7 Skrevet 4. september 2016 Normen er vel egentlig litt sånn at du må se nabolaget ditt litt an, selv om det ifølge lovverket ikke er lov. Vi har tenkt å klippe senere idag, fordi ingen av naboene her bryr seg noe særlig, har ihvertfall ikke gjort det til nå (Her har vært lange,høylytte fester til langt på natt uten en klage, både når vi har bodd her og tidligere). Men det er også litt fordi jeg er alene med småbarn og dyr hver dag til langt på kveld, så har ikke hatt mulighet til å klippe plenen, OG at jeg ikke kan sitte-klipperen Men idag er mannen hjemme så han og guttungen skal klippe etterpå Men prøver å følge den gyldne regelen med "etter kirketid" (11-12) Anonymous poster hash: b935e...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå