Gå til innhold

Hva syns du om disse støvlene? (Dr.martens)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe meg et par gode støvler til høsten/vinteren. Men kan jeg gå med disse til hverdags, stort sett til jeans og kanskje noen kjoler/skjørt? Det aller fineste er jo støvler med heler på. Men det klarer jeg ikke gå med :( Så må ha noen som er gode på beinet over lengre tid..

(Disse støvlene er foret og er i litt mykere skinn. Ikke så stivt skinn som i de som ikke er foret.) ville du gått for et par slike til hverdags til vinteren eller er det helt "ut" med silke støvler?? 🙈🙊

http://m.boozt.com/no/no/dr-martens/serena_13940334/13940363?position=1100000&navId=64875&group=listing

Anonymous poster hash: 1b7c8...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker disse skoene. Eneste er at på de som er foret blir det slitt på hælen veldig fort. Har opplevd at det blir hull og da er skoen ubrukelig for min del. Skoen i seg selv er så stiv og foret er mykt så det blir mye gnisninger som sliter foret.

Når de koster nesten 2000 forventer jeg at de holder flere sesonger.

Anonymous poster hash: ad838...94a

Skrevet

Det kan du vel. De er såpass klassiske at tviler på at de noensinne går av moten.

Skrevet

Elsker disse skoene. Eneste er at på de som er foret blir det slitt på hælen veldig fort. Har opplevd at det blir hull og da er skoen ubrukelig for min del. Skoen i seg selv er så stiv og foret er mykt så det blir mye gnisninger som sliter foret.

Når de koster nesten 2000 forventer jeg at de holder flere sesonger.

Anonymous poster hash: ad838...94a

Ojda, det hørtes jo ikke bra ut da... De bør tåle mer enn det ja! Men da burde du vel klage? Det skal vel ikke være sånn? Slike støvler skal jo holde i flere år spør du meg! Så på de i butikk, og skinnet er ganske mykt i de jeg ønsker meg. Men det hjelper kanskje ikke... Hmm, vil ikke ha de som er uforet heller, for de er altfor stive i skinnet syns jeg!

Skrevet

Ojda, det hørtes jo ikke bra ut da... De bør tåle mer enn det ja! Men da burde du vel klage? Det skal vel ikke være sånn? Slike støvler skal jo holde i flere år spør du meg! Så på de i butikk, og skinnet er ganske mykt i de jeg ønsker meg. Men det hjelper kanskje ikke... Hmm, vil ikke ha de som er uforet heller, for de er altfor stive i skinnet syns jeg!

Kjøpte de i London så reklamasjon utgikk.

Anonymous poster hash: 40314...2ca

Skrevet

Grusomme skor! Ser for meg resten av stilen på klærne 😫

Anonymous poster hash: 1f3e8...beb

Skrevet

Grusomme skor! Ser for meg resten av stilen på klærne 😫

Anonymous poster hash: 1f3e8...beb

Enig med deg. Dr martens forbinder jeg med Harry gothere rett og slett. Ser ikke bra ut

Anonymous poster hash: 9f6e4...39b

Skrevet

Jeg har slike, og elsker de.

De holder i åresvis

Anonymous poster hash: fb74e...dc1

Skrevet

Enig med deg. Dr martens forbinder jeg med Harry gothere rett og slett. Ser ikke bra ut

Anonymous poster hash: 9f6e4...39b

😂😂 Harry gother er jeg absolutt ikke 😜 En helt gjennomsnittlig jente som bruker helt vanlige klær. Skjønner hva du mener, men jeg er absolutt ikke sånn 😂

Skrevet

Har disse i sort og elsker dem.

Brukt dem masse og de er like fine :)

Anonymous poster hash: 3fe57...4f1
Skrevet

Kjempefine, skal kjøpe meg et par lignende selv :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...