Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 De skrukorkene som er på tubeoster etc er jo egentlig ganske uhygenisk når man må putte "utsiden" inn i tuben...er det bare meg eller flere som har tenkt tanken?🙈🙈 Anonymous poster hash: 01a01...cd3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Nei, sånt gidder jeg ikke bruke tid på gitt. Det styrker nok immunforsvaret ditt. 😊👍 Anonymous poster hash: b514e...536
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Har tenkt tanken, jeg også. Men har egentlig tenkt som nr. to, at ev. smitterisiko er svært liten og at det trolig bare styrker immunforsvaret Anonymous poster hash: 5fb1f...372
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Det har jeg aldri tenkt på engang Anonymous poster hash: c51d8...f8a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 De skrukorkene som er på tubeoster etc er jo egentlig ganske uhygenisk når man må putte "utsiden" inn i tuben...er det bare meg eller flere som har tenkt tanken?🙈🙈 Anonymous poster hash: 01a01...cd3 Vasker den først. Samme som jeg vasker hermetikkbokser hvis utsiden kommer nedi når jeg åpner. Anonymous poster hash: 8acb3...646
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Hehe ja jeg er ikke _redd_bakteriene, men så nøye alt er med hygiene og slikt er er det litt rart at det er eneste måten å åpne dem på🙈 Anonymous poster hash: 01a01...cd3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Hehe ja jeg er ikke _redd_bakteriene, men så nøye alt er med hygiene og slikt er er det litt rart at det er eneste måten å åpne dem på Anonymous poster hash: 01a01...cd3 Er ikke verre enn at du kan bruke f.eks. en knivspiss eller enden av en teskje eller lignende for å trykke nok inn til å åpne dem. Anonymous poster hash: 5fb1f...372
Miss Honey Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 de ligger jo ikke og "samler dritt" i butikken, de står jo i et sånn brett når de kommer fra fabrikken og jeg regner med de har det rent og hygienisk på fabrikkene. om du tenker på tiden den ligger i handlevogna før den kommer hjem, så har du jo alle andre matvarer oppi der og. altså bakterier er overalt. og om du vasker hendene så tar du jo uansett utpå matvarene før du spiser og. for eksempel. du tar på syltetøyglasset når du tar det ut av kjøleskapet, og du holder skiven med hånda. eller brunosten, du tar på plastikken når du åpner den..
Elsker livet Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Det plager meg ikke i og med at det skal litt til før en haug med hender har kladdet på spissen, men den ligger ganske skjermet, så sjansen for at noen har tatt den er liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå