Gå til innhold

Spinningssykkel? Slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig tilbud om å kjøpe en spinningssykkel til 1900,- (ny nesten 8000,-), så og si ubrukt...

Er det god trening? Hvor mye burde man bruke tid hver dag på den?

Saken er, at jeg ikke har viljestyrke til å dra rumpa mi på senter... Så kanskje dette er noe for meg? Har 8kg for mye... Men kan man bli strammere også av det i tillegg til å miste fett?

Hilsen har-null-peiling

Anonymous poster hash: 7448f...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk heller pengene på å gå på senter. Har du null peiling blir neppe utbyttet noe særlig, selv etter googling og YouTube.

Anonymous poster hash: 52af1...c1e

Skrevet

Bruk heller pengene på å gå på senter. Har du null peiling blir neppe utbyttet noe særlig, selv etter googling og YouTube.

Anonymous poster hash: 52af1...c1e

Er det hokus pokus å bruke en spinningssykkel da? Lurer vell egentøig bare på hvor effektiv trening det er, om man bruker den hver dag - er det sannsynlig å ta av 8 kg? Samt bli LITT strammere i fisken 😬

Skrevet

Er det hokus pokus å bruke en spinningssykkel da? Lurer vell egentøig bare på hvor effektiv trening det er, om man bruker den hver dag - er det sannsynlig å ta av 8 kg? Samt bli LITT strammere i fisken 😬

Om du bare skal stramme opp rumpe og ben, så...

Alt hjelper jo på, med mindre du bor i godteriskåla mellom øktene. Å spinne hver dag hjemme er vel et hårete mål uansett.

Anonymous poster hash: 6a1ce...b75

Skrevet

Masse videoer på youtube med spinning timer. Har selv prøvd de og de er ganske gode, blir svett og god :) 

Star og tren med noe du ønsker å trene. Samme om det er yoga, dans, MMA eller spinning så må du like det. 

Skrevet

All trening, uansett hva, hjelper og er brdre enn ingenting! Man må finne noe man liker, har lyst til og som man synes er gøy! Spinning er kjempegod trening, både for styrke i beina og for kondisjon! Ville kjøpt hvis du vet at den blir brukt! Å trene hjemme senker terskelen for å komme i gang med trening!

Anonymous poster hash: 9b0cf...893

Skrevet

Jeg har spinningsykkel hjemme. Har trent på senter før, men med små barn er tiden knapp. Jeg trener på den ca. 3 dager i uken i ca.45 min intensiv trening.

Har laget ferdig musikk til treningen og har den på en mp3 spiller med klips.

Får svettet godt og strammet opp det meste :)

Løfter litt vekter utenom.

Mannen har elektrisk løpebane og den låner jeg på vinteren når det er for glatt til å komme seg ut på lengre turer.

Anonymous poster hash: 45c81...5c8
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Fikk plutselig tilbud om å kjøpe en spinningssykkel til 1900,- (ny nesten 8000,-), så og si ubrukt...

Er det god trening? Hvor mye burde man bruke tid hver dag på den?

Saken er, at jeg ikke har viljestyrke til å dra rumpa mi på senter... Så kanskje dette er noe for meg? Har 8kg for mye... Men kan man bli strammere også av det i tillegg til å miste fett?

Hilsen har-null-peilingAnonymous poster hash: 7448f...5c8

Jeg tror nei. Det er faktisk mye enklere å trene på senter enn hjemme. Og en annen ting; grammene mister du på treninga, mens kiloene mister du på kjøkkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...