Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Før jeg skal få mensen så blir jeg så nedfor. har hatt hormonspiral i litt over 3 år nå, men for ett halvt år siden fikk jeg mensen igjen. Og etter det blir jeg helt ødelagt rett før jeg får det. Griner for ingenting, mister alt av selvtillit jeg har, føler meg stygg og ekkel og ikke verdt noenting Er tøft å ha det slik en gang i mnd Anonymous poster hash: 97f44...2e2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 For meg har akupunktur hjulpet mot pms. Verdt et forsøk. Noen har også effekt av å få i seg magnesiumtilskudd og omega3 for å minske pms. Anonymous poster hash: 00361...b5c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 For meg har akupunktur hjulpet mot pms. Verdt et forsøk. Noen har også effekt av å få i seg magnesiumtilskudd og omega3 for å minske pms. Anonymous poster hash: 00361...b5c Takk for tips. Er så uvant dette for har aldri vært plaget av pms så tatt det litt for tungt. Anonymous poster hash: 97f44...2e2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Prøv B6-vitamin, pyridoksin kalles den på apoteket. Mener det er en ting til som er bra, kanskje det er magnesium? Anonymous poster hash: e7833...b7e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Følger med for å få tips. Jeg sliter også veldig med PMS. Blir skikkelig bitch,får kort lunte og vil helst sitte alene på en fjelltopp med en sjokoladeplate. Ikke gøy. Anonymous poster hash: 6eec4...630
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Følger med for å få tips. Jeg sliter også veldig med PMS. Blir skikkelig bitch,får kort lunte og vil helst sitte alene på en fjelltopp med en sjokoladeplate. Ikke gøy. Anonymous poster hash: 6eec4...630 Ja, det er ikke noe gøy. Kunne ønske jeg ble bitch haha 😝 Anonymous poster hash: 97f44...2e2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Jeg var veldig plaget med pms og alle symptomene hi beskriver. Men etter at jeg la om kostholdet til lavkarbo, kuttet mel og sukker og tar omega 3 + magnesium og noen andre vitaminer hver dag, merker jeg ikke lenger noenting til pms. Humøret har blitt mye mer stabilt ellers også Anonymous poster hash: b8bdb...481
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Før jeg skal få mensen så blir jeg så nedfor. har hatt hormonspiral i litt over 3 år nå, men for ett halvt år siden fikk jeg mensen igjen. Og etter det blir jeg helt ødelagt rett før jeg får det. Griner for ingenting, mister alt av selvtillit jeg har, føler meg stygg og ekkel og ikke verdt noenting Er tøft å ha det slik en gang i mnd Anonymous poster hash: 97f44...2e2 Sånn har jeg det også. Kjipt! Anonymous poster hash: 7cf8e...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå