Gå til innhold

Syns folk flest at det er teit med temafest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temafest er gøy ☺️💃🏼 de som er negativ her er sikkert grå mus som ikke tør å stikke seg ut. Og ikke minst, kjedelige mennesker 😉

Anonymous poster hash: d259d...5ea

Skrevet

Temafest er gøy ☺️💃🏼 de som er negativ her er sikkert grå mus som ikke tør å stikke seg ut. Og ikke minst, kjedelige mennesker 😉

Anonymous poster hash: d259d...5ea

Ja selvsagt! Alle som ikke er enige med deg er mindreverdige, patetiske og erkekjedelige!

Flott hersketeknikk!

Anonymous poster hash: 813d7...9c9

Skrevet

Nja... Jeg heller mer mot Black & White, Black & red, sommertema og slike enkle temaer. Full outfit med kyllingdrakt blir overkill for meg.

Anonymous poster hash: 86365...89f

Skrevet

Hater det, med mindre det er et tema hvor en kan komme unna med vanlige penklær for de som ønsker det.

Skrevet

Hi her:

Hvis det for eksempel var Downton Abbey-fest, Gatsby-fest eller Mad Men-fest, så man kunne kle seg veldig stilig?

Krever jo en del, men det kunne jo blitt veldig ok hvis alle kledde seg gjennomført og vertsakep passet på at resten av festen sto i stil (bat, borddekning og pynt, driker osv).

Anonymous poster hash: 60174...23b

Temafester suger. De suger enda mer når du må bruke en del penger på faenskapet i tillegg.

Hadde aldri kommet på noe sånt.

Anonymous poster hash: 42d0f...8a2

Skrevet

Jeg synes det er rågøy! Er rett og slett for lite temafester ute å går   :D  :hjerter:  :ler:

Skrevet

Hi her:

Hvis det for eksempel var Downton Abbey-fest, Gatsby-fest eller Mad Men-fest, så man kunne kle seg veldig stilig?

Krever jo en del, men det kunne jo blitt veldig ok hvis alle kledde seg gjennomført og vertsakep passet på at resten av festen sto i stil (bat, borddekning og pynt, driker osv).

Det krever at man har sett noen serie på tv?

Anonymous poster hash: 96cb1...fed

Skrevet

Jeg synes det er teit hvis det krever mye penger og innsats for å kunne gå på festen.

Anonymous poster hash: 481bc...b99

Skrevet

Hi her:

Jeg hadde gledelig komt 😄

Anonymous poster hash: 4f43e...b35

Skrevet

Temafest er kjempe gøy😃😃😃😃

Anonymous poster hash: 1bd5e...3ab

Skrevet

Grusomt, jeg hadde blitt hjemme

Anonymous poster hash: a3e06...183

Skrevet

Jeg elsker temafester :)

Anonymous poster hash: 51dbd...d86

Skrevet

Tja. Både og. Store fester der man feirer runde tall så synes jeg festen kan være uten utkledningstema.

Men kan fint ha utkledning på venninnekveldene. Men gjør det enkelt da. Brillefest, parykker eller nittitallsfest.

Vi synes det er gøy å tulle i venninnegjengen da. En gang hadde vi religiøst tema. Vi var nonner, prester og paver.

Ok, på papiret er vi voksne men ikke helt ellers. 😊

Anonymous poster hash: 27ed0...b63

Skrevet

En fin anledning til å fortelle at den helgen har jeg "dessverre" allerede andre avtaler. Hvem jeg har avtale med, er ikke noe noen har noe med, men sannheten er jo at jeg har avtale med mannen om kosekveld, sofaen, hytta eller bare med mitt eget vinglass.

Anonymous poster hash: b4359...fdf

Skrevet

Sånne fester hater jeg.

Det som derimot er veldig gøy er når vertskapet har gjort noe veldig gjennomført, men uten at gjestene trenger å kle seg ut fordet.

Var i en bursdag her forleden hvor det var "hagefest". De hadde pyntet hele hagen og det var bare så gjennomført og vakkert!! Men vi kom jo selvsagt bare i vanlige sommerkjoler.

Anonymous poster hash: 3b824...2c5

Skrevet

Hater det, hadde sannsynligvis funnet en unnskyldning for å slippe hvis du ikke var en av mine helt nærmeste

Skrevet

Jeg elsker temafester å jeg elsker å kle meg ut, men vet at de er veldig mangen som ikke liker det. Har en venninne som alltid har et lite tema når det er fest, bare sånn enkelt som:

Black andre White party

"Hatteparty"

Maskeradeparty

Disney party

Så velger en selv hvor mye en vil gjøre ut av det.

Anonymous poster hash: 5a96a...a07

Skrevet

Det kommer vel an på. Vi i vennegjengen har hatt mange temafester, men er alltid noen få som nesten ikke kler seg ut fordi de hater det. Det var en periode vi hadde veldig mange temafester, da kan man fort bli veldig lei.... Uansett er et tips å i så fall si ifra i GOD! tid. Så blir det ikke veldig tiltak for mange å finne kostyme. Noen liker jo å handle på ebay osv, og da må man jo gjerne regne halvannen måned før det kommer frem av og til...

Anonymous poster hash: f8e6f...84e
Skrevet

Jeg syntes det er kult så lenge jeg kan velge litt hva jeg kan ha på. Ikke en "grise" fest hvor alle må være griser. Da vil jeg heller ha gårdsfest hvor man kan velge hvilket dyr man vil være om du skjønner.

Anonymous poster hash: 98e2c...46d

Skrevet

Kommer an på hva slags tema det er. Om det er 80-talls, black and white eller noe slikt er det greit.

Men når det er noe avansert, så syns jeg det blir for mye styr. Bad taste syns jeg heller ikke noe om..

Anonymous poster hash: a16e6...ac1

Skrevet

Liker de fleste bare vanlig fest fremfor for eksempel cowboy-party, Gatsby-party osv?

Hater det!!

Anonymous poster hash: 02695...b0b

Skrevet

Elsker og hater, kommer an på temaet. Den morsomme temafesten jeg har vært på skulle du kle deg ut som noe med forbokstaven din. Even kom som båten Elias😂😂

Anonymous poster hash: b3e1d...b90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...