Gå til innhold

Syns folk flest at det er teit med temafest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker de fleste bare vanlig fest fremfor for eksempel cowboy-party, Gatsby-party osv?

Anonymous poster hash: 60174...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt forferdelig, men det er fordi jeg hater å kle meg ut

Anonymous poster hash: 1383a...6fa
Skrevet

Tror de fleste foretrekker vanlig fest.

Anonymous poster hash: 17675...31d

Skrevet

Liker virkelig ikke temafester og uteblir lett.

Hvorfor må man dille så mye? 

Anonymous poster hash: 63aa8...a86
Skrevet

Hater det

Anonymous poster hash: e3c43...260

Skrevet

Det kommer an på hvilket tema. Det er sjelden det er morsomt å kle seg ut, men om du begrenser det til hattefest eller black and white for eksempel kan det være ok.

Jeg har også vært på en vikingene en gang som var veldig bra, men da fikk vi utdelt klær.

Anonymous poster hash: 88469...6e0

Skrevet

Innerst inne liker jeg temafester, men det må være litt kreativt :)

Anonymous poster hash: 4f43e...b35
Skrevet

Temafest er en super anledning til å kle seg slutty og drikke alkohol.

Skrevet

Liker temafest, men spørs jo hva det er. Må innrømme at det er av litt samme grunn som Nurket:)

Skrevet

Elsker temafester!!!

Om jeg kan kle meg skikkelig ut får jeg spilt en rolle, og det elsker jeg.

Er derfor på temafester flere ganger årlig.

Anonymous poster hash: 2509f...f5e

Skrevet

Liker det ikke, og forsøker å komme på en unnskydning for å slippe å gå (beklager..!!)

Anonymous poster hash: e73cf...c4f

Skrevet

Jeg liker det. Men det avhenger av tema. Er ikke alt jeg er like komfortabel med.

Skrevet

Det kan være gøy! :) En gang i blant, ikke alltid. Og kommer jo litt an på temaet, og hvilke folk som er der.

Anonymous poster hash: 03192...013

Skrevet

Jeg liker det hvis det ikke er for avansert utkledning...

Black and white party passer meg fint 😎

Anonymous poster hash: d300d...586

Skrevet

Jeg liker det! Bortsett fra badtaste. Det synes jeg er teit.

Skrevet

Åttitallsfest er knall. Og så har heldigvis ingen i omgangskretsen partnere som ikke var født på den tida, det hjelper veldig.

Skrevet

Liker ikke temafest!

Foretrekker å kunne gå i klær jeg føler meg vel i.

Aller verst er temafestene du må kjøpe klær til! Klær som kun blir brukt én gang!

Anonymous poster hash: 813d7...9c9

Skrevet

Hi her:

Hvis det for eksempel var Downton Abbey-fest, Gatsby-fest eller Mad Men-fest, så man kunne kle seg veldig stilig?

Krever jo en del, men det kunne jo blitt veldig ok hvis alle kledde seg gjennomført og vertsakep passet på at resten av festen sto i stil (bat, borddekning og pynt, driker osv).

Skrevet

Hi her:

Hvis det for eksempel var Downton Abbey-fest, Gatsby-fest eller Mad Men-fest, så man kunne kle seg veldig stilig?

Krever jo en del, men det kunne jo blitt veldig ok hvis alle kledde seg gjennomført og vertsakep passet på at resten av festen sto i stil (bat, borddekning og pynt, driker osv).

Jeg vil si at dere må akseptere at alle ikke orker å gjøre like mye ut av det. Skal man gjennomføre det fullstendig blir det et kjempeprosjekt for alle gjestene, for de har neppe mye klær som passer i skapet. Om det er greit å komme i noe neutralt pyntet med Hårpynt og sminke som står i stil er det greiere. De temafester jeg trives best på har litt friere tema. A la romanpersoner, 30-talls fest osv. Der er det litt større rom for at folk kan kle seg litt ut fra hva de har fra før og hva de er komfortabel med. Da blir det ikke hverken dyrt eller skremmende å delta.

Skrevet

Hi her:

Forferdelig å måtte kjøpe noe for en kveld, som man sannsynligvis aldri kommer til å gå med igjen

Anonymous poster hash: 1383a...6fa

Skrevet

Om det er et ordentlig tema så er det gøy. Men pink party eller andre sånne der man bare skal kle seg i en spesiell farge er teit.

Anonymous poster hash: 8f2f4...879

Skrevet

Hater det!

Anonymous poster hash: 6d74a...428

Skrevet

Hi her:

Altfor avansert. Synes jeg, da. Vil ha utkledning som kan gjøres uten investering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...