Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Ja da blir det kort- og brettspill i helgen. 😊 Ikke sånn super stemning her. Leeeeer. Stakkars rike unger. 😂😂😂 Anonymous poster hash: 777c1...632
Mamma_til_2 Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Det er da mulig og få tak i en tv selv om klokken er 16.43 nå.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Ikke på bygda her vi bor. Nærmeste storby er to timer unna. De er åpne til seks så rekker det ikke. Har en venninne som har en gammel tv stående. Hun skulle teste den om den virker så får vi låne den. Uansett burde vi nå klare en helg uten tv. Anonymous poster hash: 410e9...9d4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Hva er det som er så viktig å se i helgen da? Benytt anledningen til å gjøre noe helt annet. Ta med dere telt og dra på fisketur eller ta en tur ut og spise. Anonymous poster hash: d08b4...ec1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Det er da mulig og få tak i en tv selv om klokken er 16.43 nå. Her jeg bor hadde ikke det vært mulig. Bor ikke langt ute på landet heller, alle sånne butikker her stenger 15.00 Anonymous poster hash: b1956...daa
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Hva er det som er så viktig å se i helgen da? Benytt anledningen til å gjøre noe helt annet. Ta med dere telt og dra på fisketur eller ta en tur ut og spise. Anonymous poster hash: d08b4...ec1 Altså. Det er ikke meg det er krise for. Les hva jeg skriver. Og fisketur og telt, vet ikke hva du går på men det er aldri hyggelig. Da er jeg heller uten tv resten av livet fremfor å dra på telttur. Ungene har ikke vondt av en helg hjemme uten tv er min mening, mannen er ikke enig men tror han egentlig tenker mest på egne behov. 😊 Anonymous poster hash: 410e9...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå