Gå til innhold

For tidlig bleieslutt i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min toogethalvtåring sluttet med bleie i sommer. Nå er hun kjempeflink når vi er hjemme. Hun har bare hatt noen få uhell den siste måneden, og hun har også sluttet med nattbleie.

Men det går ikke like bra i barnehagen. De sier hun er ganske flink der også, men hun har allikevel uhell nesten hver dag. Hun venter nok litt for lenge med å gi beskjed, slik at hun ikke rekker frem i tide. Selv mener jeg bhg må følge opp og støtte opp under bleieslutt ved å f.eks selv spørre barna om de må på do når det har gått noe tid, men det virker ikke som at bhg gjør dette. Mulig jeg har for høye forventninger. Uansett synes jeg det hadde vært veldig uheldig å gå med bleie hele dagen i bhg når hun har sluttet med dette hjemme. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 3f25a...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min toogethalvtåring sluttet med bleie i sommer. Nå er hun kjempeflink når vi er hjemme. Hun har bare hatt noen få uhell den siste måneden, og hun har også sluttet med nattbleie.

Men det går ikke like bra i barnehagen. De sier hun er ganske flink der også, men hun har allikevel uhell nesten hver dag. Hun venter nok litt for lenge med å gi beskjed, slik at hun ikke rekker frem i tide. Selv mener jeg bhg må følge opp og støtte opp under bleieslutt ved å f.eks selv spørre barna om de må på do når det har gått noe tid, men det virker ikke som at bhg gjør dette. Mulig jeg har for høye forventninger. Uansett synes jeg det hadde vært veldig uheldig å gå med bleie hele dagen i bhg når hun har sluttet med dette hjemme. Hva tenker dere?Anonymous poster hash: 3f25a...7a1

Du må ikke ta på bleie igjen. Du får heller tåle vask i en periode. Det går over etter en liten stund. Ikke noe å stresse med. Barn har det travelt i barnehagen. De lærer å holde seg når de må etterhvert

Anonymous poster hash: e39c1...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...