Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 vi har hatt noe på gang i vel 2 mnd. Han er oppmerksom, spør hvordan jeg har d, lager middag, inviterer meg på film, har truffet venner av han, han antyder at han vil at kun jeg og han skal ha sex med hverandre, han er ikke redd for å finne på ting med meg Men! Han er lite pågående og tar lite i initiativ, han vil ikke overnatte, selv om han er veldig på når vi treffes så kan han fort være helt av i flere dager. Vi har mulighet til å være veldig tilgjengelige for hverandre siden vi bor i samme oppgang så synes d er litt rart at vi treffes så lite 1-2g PR uke,dersom han er på besøk kan vi fint sitte i hver vår ende av sofaen uten fysisk kontakt før han nærmes overfaller meg med kyss på vei ut døra når han skal hjem Jeg føler han er veldig frem og tilbake. Her om dagen sa han at det var kun meg han traff og ville ha sex med, spurte senere om han ville komme å overnatte, men det ville han ikke?! Vi er ikke offentlig på noe som helst måte men det ryktes at vi har noe på gang, det synes han ikke gjør noe. Føler han er veldig selvmotsigende. Anonymous poster hash: 98d21...3c1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 hehe høres ut som eksen min.. Begynner navnet hans på F så LØP Anonymous poster hash: f4299...f67
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Nei, han der er nok ikke ute etter mer enn sex, virker det som. En mann som var forelsket ville overnattet, han ville sett deg oftere. Jeg hadde ikke orket en slik mann. Enten får han vise at han er seriøs, eller så får han finne noen andre å ha sex med. Anonymous poster hash: 01f6c...8ef
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Noen "langtidssingle" har timeplanen sin så full av alt mulig, at en eller to ganger i uka er "mye tid". For andre er det ikke sånn. De vil tilbringe all ledig tid sammen. Det lureste du kan gjøre er å ta en prat. Spør hva han ser for seg? Forventninger? Si hva du har lyst til. Snakk med ham om at du opplever ham som veldig av og på... Anonymous poster hash: 9816b...d3d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Jeg har lært at det er vanskelig å vite sikkert hva et annet menneske tenker og vil uten å ha snakket med vedkommende. Flere ganger har jeg vært sikker på at denne mannen vil det ene eller det andre, fordi jeg har tolket hans handlinger ut i fra min egen "referansebase". "Han vil nok ikke være med meg, for hvis JEG hadde oppført meg sånn, ville det betydd nettopp det". Du må snakke med han, HI. Tørre å spørre hva han vil, og tørre å være ærlig om hva du vil. Det verste som skjer er at du finner ut at han vil noe annet enn deg. Og det er bedre å vite det, enn å legge enda mer tid og energi i noe som ikke blir noe uansett. Anonymous poster hash: 09677...da0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Jeg har lært at det er vanskelig å vite sikkert hva et annet menneske tenker og vil uten å ha snakket med vedkommende. Flere ganger har jeg vært sikker på at denne mannen vil det ene eller det andre, fordi jeg har tolket hans handlinger ut i fra min egen "referansebase". "Han vil nok ikke være med meg, for hvis JEG hadde oppført meg sånn, ville det betydd nettopp det". Du må snakke med han, HI. Tørre å spørre hva han vil, og tørre å være ærlig om hva du vil. Det verste som skjer er at du finner ut at han vil noe annet enn deg. Og det er bedre å vite det, enn å legge enda mer tid og energi i noe som ikke blir noe uansett. Anonymous poster hash: 09677...da0 Ja får vel bare spør, det er jo d rette. Har liksom følt vi har vært på bølgelengde helt til han hvertfall ikke skulle overnatte. Han har overnattet her en gang altså og det skjedde ikke noe som skulle tilsi at han ikke skulle d igjen men også da var han litt mot å overnatte Anonymous poster hash: 98d21...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå