Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Er det endringer som gjør at FB-venner kan finne meg nå? Jeg har en anonym og lukket profil med kun nærmeste familie, plutselig renner forespørsler inn. Har et navn som ikke kan linkes til meg heller. Bilde av hunden som profilbilde så de kan selvsagt kjenne igjen den men har vel bare ett bilde av han på FB liksom. Anonymous poster hash: b5015...7b7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Slik har det vært siden Facebook kjøpte Instagram og man kunne koble Facebook og Instagram sammen trodde jeg... Anonymous poster hash: 9c2f1...e69
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Insta-contents din er linket til en e-mail adresse. Det er Facebook også. Så lenge det er samme navn og e-mail, vil dine venner på Facebook få opp deg som forslag på Instagram. Jeg har en instagramkonto for en virksomhet, men den er linket til min e-mail. På denne kontoen får jeg stadig opp mine facebookvenner som forslag til folk jeg kan følge. Anonymous poster hash: 193b0...2d8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 På insta får man opp "din Facebook-venn er på instagram under navnet xxxx".. Er nok det som skjer. Anonymous poster hash: c66e2...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå