Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Gikk lørdager fra å være rolig morgen med litt trening før jeg lunsjet med venninner, til å rykkes opp kl syv, vaske en maskin med klær, brette klær, støvsuge 1. etg og skal snart begynne på 2. etg før 10:30. Noen ganger savner jeg 2010. Tiden der egoistiske handlinger og gjøremål var en selvfølge. Anonymous poster hash: 7630d...c64
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Kommer tilbake i 2028, hold ut. Jeg ser frem til samme året 😂 Anonymous poster hash: adc7c...4f7
the amazing spidermamma Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Ble plutselig glad for at vi bor på noenogseksti kvadrat. Men skjønner godt hva du mener. Lange lørdagsmorgener med lange avisartikler og digre tekopper. Ut på kvelden, sove til klokka ett søndag morgen. Ahh!
MammantilNurket Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Hvorfor kan du ikke gjøre disse tingene, da? Å spise lunch med venninner eller trene er ikke egoistisk. Du kan fint gjøre det selvom du har barn. Treningssenteret har da barneparkering. Barna har vel også rn far som kan være sammen med dem mens du er på trening/lunch. Vi har et barn og våre lørdager er rolige. Vi spiser frokost, leser høyt fra avisene, synger til radioen og drikker kaffe. Vil anbefale deg å skaffe robotstøvsuger
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Ble plutselig glad for at vi bor på noenogseksti kvadrat. Men skjønner godt hva du mener. Lange lørdagsmorgener med lange avisartikler og digre tekopper. Ut på kvelden, sove til klokka ett søndag morgen. Ahh! Te-kopp drikkes i full fart samtidig som jeg forsøker å holde hun på to opptatt med en bok slik at hun ikke klatrer på meg og får varm te over seg. Uansett, søndager var dager jeg alltid lengtet etter familieliv da jeg ikke hadde barn, nå koser vi oss hver søndag. Kan ikke få alt, savnet etter familie var større enn savnet etter 2010 er nå. 😊 Anonymous poster hash: 7630d...c64
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Hvorfor kan du ikke gjøre disse tingene, da? Å spise lunch med venninner eller trene er ikke egoistisk. Du kan fint gjøre det selvom du har barn. Treningssenteret har da barneparkering. Barna har vel også rn far som kan være sammen med dem mens du er på trening/lunch. Vi har et barn og våre lørdager er rolige. Vi spiser frokost, leser høyt fra avisene, synger til radioen og drikker kaffe. Vil anbefale deg å skaffe robotstøvsuger Joda, jeg trener og treffer venner også men prioriteringene må bare bli anderledes. Lørdager brukes nå til å komme ajour med alt som må gjøres. Vaske klær får vi ikke gjort på kvelder i uka da minste har soverom vedsiden av vaskerommet og hun våkner av sentrufugeringen. Skal bygge på og flytte det. Husarbeid nedprioriteres i ukedager pga aktiviteter og jobb. Så da har lørdager blitt shine-hjemme-dag slik at søndager kan brukes 100% på familieaktiviteter. Anonymous poster hash: 7630d...c64
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Joda, jeg trener og treffer venner også men prioriteringene må bare bli anderledes. Lørdager brukes nå til å komme ajour med alt som må gjøres. Vaske klær får vi ikke gjort på kvelder i uka da minste har soverom vedsiden av vaskerommet og hun våkner av sentrufugeringen. Skal bygge på og flytte det. Husarbeid nedprioriteres i ukedager pga aktiviteter og jobb. Så da har lørdager blitt shine-hjemme-dag slik at søndager kan brukes 100% på familieaktiviteter. Anonymous poster hash: 7630d...c64 Jeg er faktisk så crazy at jeg gjør klar en maskin på morgenen. Setter på timer så den er ferdig når vi kommer hjem. Vasker altså klær når vi ikke er hjemme.... Anonymous poster hash: 0d1ec...a79
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Hvorfor kan du ikke gjøre disse tingene, da? Å spise lunch med venninner eller trene er ikke egoistisk. Du kan fint gjøre det selvom du har barn. Treningssenteret har da barneparkering. Barna har vel også rn far som kan være sammen med dem mens du er på trening/lunch. Vi har et barn og våre lørdager er rolige. Vi spiser frokost, leser høyt fra avisene, synger til radioen og drikker kaffe. Vil anbefale deg å skaffe robotstøvsuger Du sa det selv, dere har et barn.... Vi har fire 😍. Uansett, i ukedagene er det barnehage /skole/Sfo som har ansvar for dem. Setter dem ikke bort på barneoarkering i helgene eller på kveldstid. Når skal vi liksom være sammen da? Ikke for at jeg klager, koser meg med ungene mine jeg 😊. Trening og lunsj med venninner blir det tidsnok tid til igjen. Anonymous poster hash: b1d0b...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå