Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 Jeg får inn 2 fingrer på siden av hverandre (3 hvis jeg er våt), men ingen oppå hverandre. Er det vanlig at vaginaen er lenger på sidene, liksom oval? Er jeg veldig slapp? Jeg har født 1 barn og min gynekolog har ikke sagt noe, har ikke turt å spørre heller. Jeg har veldig dårlig selvtillit over det området.. mannen vil nesten ikke ha sex der, bare andre typer sex.. Anonymous poster hash: 20a21...579
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #2 Skrevet 3. september 2016 Har mannen din tynn pikk? Hadde han lyst på vanlig sex før du fødte barn? Vet ikke hva som er vanlig, men tipper alt er vanlig på dette område også. Liten nese, stor nese, smal nese, bred nese... Anonymous poster hash: 27a2c...bf0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Hva er greia med alle disse kompleksene da? Jeg har vært gjennom tidlig overgangsalder pga fjerning av eggstokker (svulst) og jeg har født fire barn, alle disse tingene påvirker underlivet Selvfølgelig er jeg ikke like stram nedi der som da jeg var 17 år! Jeg har også revnet i alle himmelretninger under fødsel og er brodert sammen i hytt og pine, så åpningen der nede er både usymetrisk og "rar" Men hvilken rolle spiller der da? Det er da ingen som går gjennom livet med en partner, og beholder sin lytefrie stramme ungdomskropp. Man eldes sammen, livet man lever sammen setter spor. Man føder barn, opplever sykdom, har gode og onde dager som det heter, sånn er da livet for alle Man tilpasser seg jo. Ja, jeg er videre der nede, men jeg er fremdeles følsom og nyter sex. Mannen får kanskje ikke så ofte orgasmen sin inni meg, men han nyter da å ha samleie likevel, det er ikke vondt for han akkurat og han nyter å gi meg glede også. Ingen er perfekt, du eldes og mannen eldes, nyt hverandre og de kroppene dere har, slutt å strebe etter det perfekte Anonymous poster hash: 4d985...ba5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Hva er greia med alle disse kompleksene da? Jeg har vært gjennom tidlig overgangsalder pga fjerning av eggstokker (svulst) og jeg har født fire barn, alle disse tingene påvirker underlivet Selvfølgelig er jeg ikke like stram nedi der som da jeg var 17 år! Jeg har også revnet i alle himmelretninger under fødsel og er brodert sammen i hytt og pine, så åpningen der nede er både usymetrisk og "rar" Men hvilken rolle spiller der da? Det er da ingen som går gjennom livet med en partner, og beholder sin lytefrie stramme ungdomskropp. Man eldes sammen, livet man lever sammen setter spor. Man føder barn, opplever sykdom, har gode og onde dager som det heter, sånn er da livet for alle Man tilpasser seg jo. Ja, jeg er videre der nede, men jeg er fremdeles følsom og nyter sex. Mannen får kanskje ikke så ofte orgasmen sin inni meg, men han nyter da å ha samleie likevel, det er ikke vondt for han akkurat og han nyter å gi meg glede også. Ingen er perfekt, du eldes og mannen eldes, nyt hverandre og de kroppene dere har, slutt å strebe etter det perfekte Anonymous poster hash: 4d985...ba5 For et FANTASTISK svar!!! Tusen takk til deg! Jeg er ikke HI, men dette er et herlig svar til henne! Jeg har født 1 barn, er 42 år og heller ikke like fast som jeg var som 17 åring, men mannen elsker meg og liker å ha sex med meg. Mye fordi jeg gir uttrykk for at jeg elsker å ha sex med han også. Er man glad i sin kropp og egen nytelse, så smitter det over på partneren. Anonymous poster hash: 49968...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå