Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #1 Skrevet 3. september 2016 10 dpo idag og tok en billigteststrimmel. Puppene mine har blitt til store, ømme ballonger og jeg var litt uvel igår og idag. Ser dere en strek her? Er jeg gravid? Anonymous poster hash: 2d0fa...10a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #3 Skrevet 3. september 2016 Kan du ta et skarpere bilde? Tror jeg ser den. Anonymous poster hash: 48567...265
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #4 Skrevet 3. september 2016 Dette bildet er skarpere (er også tatt før femminuttersfristen). Slet sånn med å få skarpe bilder idag, så måtte ta mange. La ut det jeg trodde streken syntes best på, men ser at det er uskarpt, ja. (Er sikkert skjelven på hendene pga det jeg tror jeg ser på testen. :-) ) Hi Anonymous poster hash: 2d0fa...10a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #5 Skrevet 3. september 2016 Jeg kan også se en veldig svak strek 😀 Anonymous poster hash: a3e8d...6f8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #6 Skrevet 3. september 2016 Jeg ser rosa strek Anonymous poster hash: 16559...6c3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #7 Skrevet 3. september 2016 Ser streken :-) :-) Anonymous poster hash: b3ee6...93f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Da er jeg altså gravid? Ser streken tydeligere nå etter en halv time, nå trenger jeg ikke å vri på testen i forhold til lyset, slik jeg måtte i stad (men fristen har jo gått ut nå, da) Hi Anonymous poster hash: 2d0fa...10a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Den er definitivt der- gratulerer!😊
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 Strek som bare det gratulerer Anonymous poster hash: ae2fb...fda
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Takk! :-) Kan nesten ikke tro det! :-) Anonymous poster hash: 2d0fa...10a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Jeg ser den også Anonymous poster hash: b816c...72a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #15 Skrevet 3. september 2016 Ser strek Anonymous poster hash: ef685...91b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #16 Skrevet 3. september 2016 Gratulerer Anonymous poster hash: f42d9...a2b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #18 Skrevet 3. september 2016 Nei sorry Men det var åpenbart en strek, for jeg klarte ikke å vente og testet med Cb digital som viste gravid 1-2. :-) Anonymous poster hash: 2d0fa...10a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #19 Skrevet 3. september 2016 Baby 😘 Anonymous poster hash: 38e2c...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå