Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Har en yttergang som er neste steg på lista. Den ene veggen er av mur og her ønsker vi å henge opp knagger. Problemet her er at veggen er knudrete. Var nok en fiffig effekt I ett eller annet tiår, men jeg ønsker meg en glatt vegg før jeg maler. Hva trenger man og hva gjør man? Vet man sikkert kan spørre hos en forhandler eller I en butikk, men jeg liker å planlegge undersøke litt på forhånd. Takk for svar. Anonymous poster hash: 7d50c...65b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Har en yttergang som er neste steg på lista. Den ene veggen er av mur og her ønsker vi å henge opp knagger. Problemet her er at veggen er knudrete. Var nok en fiffig effekt I ett eller annet tiår, men jeg ønsker meg en glatt vegg før jeg maler. Hva trenger man og hva gjør man? Vet man sikkert kan spørre hos en forhandler eller I en butikk, men jeg liker å planlegge undersøke litt på forhånd. Takk for svar. Anonymous poster hash: 7d50c...65b En hvordan som helst glatt vegg eller en glatt murvegg? Anonymous poster hash: a67c3...5c6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Det er denne murveggen med knudrer jeg gjerne vil ha flatt. Aner ikke hva det egentlig heter eller hvordan de har fått til denne effekten Anonymous poster hash: 7d50c...65b
Optatium Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Du kan sikkert pusse den ned slik at den blir glatt, eller du kan sparkle et nytt lag og pusse det. Støv og dritt kommer du ikke utenom uansett😝
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Orden dæ med elektrisk pussemaskin og skikkelig støvsuger som kan kobles sammen. Gjor d dær i fjor og d støve nå forjævlig. Anonymous poster hash: 5f738...aca
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Hvis du har flaks er murpussen malt på en bunn av strie, prøv om du kan pille den ned. Anonymous poster hash: c975a...c18
Elisun Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Jeg holder på med pipa vår nå. Den er hvitmalt med sånn jævlig knudrete stein. Grusomt stygt men popis på 80tallet! Jeg sendte mail tii byggmax med bilde Av problemområdet. De anbefalte jotun sitt grovsparkel for å slette. Mannen dro på handletur på coop obs der de ikke hadde jotun men han fikk med seg samme type sparkel av annet merke som selgeren mente ville fungere utmerket. Jeg har nå sparkla første lag og det er np helt tørt. Neste steg er å pusse lett over, fjerne det grøvste pussestøvet med kost og brett før jeg støvsuger resten med støvsuger der du må kjøpe inn spesialfilter for å ikke ødelegge støvsugeren (visst nok) så blir det en runde til med sparkel. Da håper jeg den er så og si slett slik at jeg kun da trenger et lite tynt toppstrøk til med sparkel. Så pusse, sørge for at det er så bent og pent som mulig før jeg skal kalkmale 😊 (Håper det blir fint) lykke til ❤️
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #8 Skrevet 3. september 2016 Lekte ut og legge gips, evt slette plater 👍🏼 Anonymous poster hash: fd0aa...4ec
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #9 Skrevet 3. september 2016 Det er bare å helsparkle veggen. Anonymous poster hash: e54f7...c8c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #10 Skrevet 3. september 2016 Takk for svar folkens. 😊 Anonymous poster hash: 7d50c...65b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #11 Skrevet 3. september 2016 Jeg hadde nok brukt hammer og slått ned de verste toppene før jeg helsparklet. Anonymous poster hash: 2cde1...cf8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2016 #12 Skrevet 3. september 2016 Hammer og meisel for å få av murpussen, og så sparkle veggen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2016 #13 Skrevet 3. september 2016 Ville også lektret ut og satt på plater. Anonymous poster hash: aeef9...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå