Gå til innhold

Harry!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har etter min mening en sinnsykt Harry smak. Nå vil han drasse to megahøyttalere inn i stua, og ta av det der dekselet utenpå så selve høytalerene inni vises. Er det bare jeg som er sær, eller er det noen som er enig med meg? Jeg vil IKKE ha det inn i stua mi! Han har fått andre ting som jeg ikke vil ha (som et svært mindre pent bilde han har kjøpt på eBay) så det er ikke bare jeg som bestemmer, men jeg må da få lov til å sette foten med av og til?

Anonymous poster hash: fe699...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er harry.

Anonymous poster hash: 32b95...cd3

Skrevet

Absolutt enig med deg.

Anonymous poster hash: 33c95...22f

Skrevet

Det er harry, og dessuten enormt unødvendig. Ingen private hjem behøver slike høyttalere. I de fleste stuer sitter lytteren mindre enn 10 meter unna høyttaleren...

Anonymous poster hash: 731de...a6b

Skrevet

Åååh, takk! Trengte at noen var enig med meg nå. Diskutert disse høyttalere i hele kveld😖

Han spør liksom om en god grunn til at de ikke skal stå i stua, og jeg klarer bare si DE ER SÅ HARRY at jeg får vondt i øynene😣

Hva er det neste han skal dra inn? Veggord og svart skinnsofa? (Den gamme har jeg fått bort nå, men han har allerede sett på en ny. Er jo de sofaene som er gode?!?)

Skrevet

Det er harry, og dessuten enormt unødvendig. Ingen private hjem behøver slike høyttalere. I de fleste stuer sitter lytteren mindre enn 10 meter unna høyttaleren...

Skjønner ikke hvor de skal få plass heller.. Han snakker om å kjøpe noen lamper å ha oppå!😳

Skrevet

Skjønner ikke hvor de skal få plass heller.. Han snakker om å kjøpe noen lamper å ha oppå!😳

Store biler og store høyttalere er det menn bruker som penisforlengere, kan du hilse og si.

Skrevet

Store biler og store høyttalere er det menn bruker som penisforlengere, kan du hilse og si.

Hahaha! Det skal jeg si!😁

Skrevet

Spørr om det er lavalamper han skal ha oppå! Er ivertfall det jeg husker var inn hos ungkarene som festa med smårips, de eneste som hadde slike høytalere 😂

Anonymous poster hash: 5025e...cef

Skrevet

Spørr om det er lavalamper han skal ha oppå! Er ivertfall det jeg husker var inn hos ungkarene som festa med smårips, de eneste som hadde slike høytalere 😂

Ooooh, han ønska seg en lavalampe i fjor!😂 Han fant heldigvis ikke da (og jeg jubla inni meg), håper han har glemt det.

Skal ta bilde og sende til deg når megahøytalere (uten deksel) med lavalamper er på plass i stua😂

Skrevet

Ooooh, han ønska seg en lavalampe i fjor!😂 Han fant heldigvis ikke da (og jeg jubla inni meg), håper han har glemt det.

Skal ta bilde og sende til deg når megahøytalere (uten deksel) med lavalamper er på plass i stua😂

Står i stil til new york-bildet han har bestilt på eBay...😳

Skrevet

Bli kvitt new York bildet, og ta godt vare på høyttalerene. Musikk er døds kult!

Lava lamper er også svært kult, men ikke oppå høyttalerene. De er hellige!

Anonymous poster hash: f3c35...189

Skrevet

Bli kvitt new York bildet, og ta godt vare på høyttalerene. Musikk er døds kult!

Lava lamper er også svært kult, men ikke oppå høyttalerene. De er hellige!

Anonymous poster hash: f3c35...189

Ja! Musikk er kult! Har flere gitarer i stua. Ønsker meg et piano også, det får jeg ikke ha der. Jeg får heller ikke ha bøkene mine fremme. Det er visst teit. Høytalerene er koblet til tvn, jeg bruker Spotify på mobilen for å høre musikk og da kan jeg uansett ikke bruke de høyttalerene til musikk.

Verken svære høyttalere, lavalamper eller new York bilder er noe jeg vil ha i stua mi. :(

Skrevet

Hahahahaha!!!! Gleder meg til å se!! 😂

Skrevet

OG til orientering er det heller ikke slike høytalere som gir den beste lydopplevelsen i et privat hjem.

Han får ha dem i garasjen eller boden eller noe sånt....

Anonymous poster hash: 9ec3c...d61
Skrevet

Altså hadde jeg ville hatt noe slikt i min stue og mannen hadde nektet kun pga at det er Harry så hadde jeg ikke brydd meg, finn ett annet argument.

Men hvorfor får han ikke ha høytalere i stua egentlig?, du får en bedre lydopplevelse.

Skrevet

Oj, visste ikke at det var Harry med høytalere.

Har surround anlegg, så da er jeg tydeligvis Harry jeg og💃💃💃

Er litt enig når jeg tenker meg om😂😂

Anonymous poster hash: dbb58...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...