Gå til innhold

Hva anser du som "feit"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså. ca hvor mange kg overvekt? Jeg har bilringer og føler meg dvask... hadde jeg sagt vekta mi ville jeg blitt halshugget her omtrent, men føler meg altså fet.. men hva er "fet" i dine øyne? 

Anonymous poster hash: 9d4d8...a6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vei ikke for alt er relativt, men kanskje 50 kg overvekt?? Ikke bare bilringer og dvask nei..

Anonymous poster hash: 5edc3...111

Skrevet

Feit? Når du har synlige ryggvalker.

Anonymous poster hash: cc4db...692

Skrevet

Kroppsfasong avgjør hva som er feit i mine øyne, en kvinne med timeglassfasong kan veie mer enn en kvinne med eplefasong.

I utgangspunktet tenker jeg at man er litt lubben/frodig når man bruker str 42/44 i klær og feit når man kommer opp i spesialavdelingen, men som sagt er det individuelle forskjeller

Anonymous poster hash: 0b9c9...0e8

Skrevet

Når alt henger. Vet av flere som er overvektige men som ikke er feite i mine øyne. Det er når man er overvektig og dvask og mage, armer og rumpe henger på en måte. Vanskelig å forklare. Vekt har lite å si da vi er forskjellig bygd. Jeg hadde nok vært feit om jeg hadde veid 70 kg. Har ei venninne som sikkert er 80 kg til vanlig. Hun er ikke feit, fin og fast i kroppen.

Men, jeg har virkelig ikke for vane å kalle folk feit. De er store eller overvektig

Anonymous poster hash: c0773...196

Skrevet

Føler meg feit over 70 kg. Trives best rundt 63-65. Er 170 høy.

For at jeg skal tenke at noen andre er feite så må de veie mer enn rett over 70, så jeg ser at selvbildet mitt er vridd.

Anonymous poster hash: a92fa...5af

Skrevet

Bmi på over 30 omtrent.

Anonymous poster hash: 1f694...5e5

Skrevet

Hvis jeg ser noen som går i stramme klær og jeg ser valker, tenker jeg overvekt, men det er meg da.

Anonymous poster hash: d5c36...e26

Skrevet

Jeg føler meg feit nå. 66 kg og 173 cm. Pleier å veie 60 kg.

Anonymous poster hash: 6e406...b67

Skrevet

Hvor mye veier du da?

Jeg er feit, veier nesten 100 kilo. Jeg synes ikke selv at jeg er såå feit som nesten 100 kilo, ser det ikke selv i speilet. Men jeg ser det jo på bilder og på størrelsen på klærne jeg må kjøpe. Jeg vil si at når man tipper over 30 i bmi, da er man feit

Anonymous poster hash: 7b4cd...e06
Skrevet

Jeg føler meg feit nå. 66 kg og 173 cm. Pleier å veie 60 kg.

Anonymous poster hash: 6e406...b67

Interessant hvor forskjellige vi er. Jeg er like høy, og ser sykelig tynn ut ved 66 kilo. Må veie 72-75 for å se ut og føle meg normalt slank.

Anonymous poster hash: 13fa7...0bc

Skrevet

Jeg bruker ikke ordet "feit" om folk, synes det er et nedlatende og stygt uttrykk. 

Anonymous poster hash: 99e34...5b2
Skrevet

Hvordan andre ser ut er meg revnende likegyldig, men for min egen del så er jeg tynn på 50, slank på 55, lubben på 60 og feit på 65.

Jeg er 160 høy og spinkel/normalt bygget.

Anonymous poster hash: 43b87...a4c

Skrevet

Feit?

Tja, kanskje hvis man må opp i plus-size kolleksjonen. Eller når bmi viser overvekt høyere en lett overvekt.

Men sier ikke det ordet høyt da.

Anonymous poster hash: 3127d...4ce

Skrevet

Jeg er feit med mine 120 kg fordelt på 168 cm.

Under 85-90 er ikke feit, men overvektig/lubben.

Men det har nok med øyet som ser, kanskje.

Anonymous poster hash: 8410e...bcf

Skrevet

Når mageflesket tydelig buler ut...

Anonymous poster hash: fa7c3...cf9

Skrevet

Store lår som disser, mage som har bulker og henger . Pluss mage som tyter ut rundt kanten på buksen . Er man sånn, så er man feit i mine øyner.

Anonymous poster hash: ffc6e...9e3

Skrevet

Tja, jeg kaller meg selv feit. 170 og 63 kg.

Har en pen tynn overkropp uten hengepupper og har visende ribben, men alt flesket er fra hofteben og ned.

Var til plastisk kirurg i vår og han tok et tak i låret mitt og utbrøt "oi her er det mye fett!".

Så er jo feit, men bare noen plasser. Og umulig å slanke/trene vekk dette selvfølgelig. Fettsuging er eneste alternativ.

Hos andre syns jeg man er litt lubben først når man er ca 10 kg over høyden. (170 og 80 kg) Så feit tenker jeg neppe om noen før noen i en slik høyde bikker minst 100 kg.

En venninne på 170 er over 100 kg og skal snart føde. Hun ser ikke overvektig ut. Ser egentlig perfekt ut.

Det er vanskelig å sette et nummer på overvekt. Kroppsform spiller veldig inn.

Anonymous poster hash: 2dcde...30b

Skrevet

Jeg er 167 og 70 kg og er litt småfeit. Har kraftige lår og litt for mye ekstra på magen. Ikke flatterende.

Anonymous poster hash: 9465f...df6

Skrevet

I mine øyne er man feit når armene ikke lenger kan henge rett ned fra kroppen, men står rett ut. Da er man feit.

Anonymous poster hash: 0ce03...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...