Gå til innhold

Syk?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å oppsøke lege. Har en mann som jobber vekke og har fri flere uker når han er hjemme. Hjemme gjør han ingenting så alt med barn, fritidsaktiviter og hus havner på meg. Er helt utslitt, har lyst å gråte. Det "rare" er at det er lettere når han er borte. Når han er hjemme blir det frustrerende at han ikke gjør noe, det er demotiverende og jeg blir rett og slett sur av det... Føler meg helt på bånn nå.

Hva vil en lege kunne hjelpe meg med her? Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 2739b...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din må ta mer ansvar! Legen får ikke gjort noe med det. Mannen min er og mye borte, og det er enklere fordi da forventer jeg ikke hjelp av noen. Jeg blir sliten ja, men ikke på samme måte som når han er hjemme...

Anonymous poster hash: ae2dd...308

Skrevet

Stramme opp mannen. Du er jo ikke syk, for da hadde du vært syk når han er borte og

Anonymous poster hash: 883d9...83a
Skrevet

Oj da! Han trenger et spark bak!

Virker han syk da? Deprimert?

Om ikke så får han skjerpe seg og hjelpe til, evt. bestille legetime.

Tror jeg hadde laget en plan, sagt hva du kan og skal gjøre og sagt at resten tilfaller han.

Anonymous poster hash: 94ed1...29d

Skrevet

Trodde du lurte på om mannen kunne være syk....

Anonymous poster hash: 94ed1...29d

Skrevet

Legen kan ikke fikse mannen din.

Sett dere ned i helgen og snakk sammen, sett opp en arbeidsliste, hvem gjør hva og når må det gjøres. Når han er hjemme bør han gjøre mer enn deg for å kompensere for den tiden du er alene om alt ansvar.

Så krever du at dere begynner i parterapi.

Mandag ringer du familievernkontoret og bestiller time der.

Vil ikke mannen være med på dette - dropp ham.

Når du blir syk av å bo med mannen er det bare du som kan fikse livet ditt, ingen andre. Å bli sykemeldt vil ikke fikse noe i livet ditt.

Det må du gjøre selv!

Om du en periode vil trenge sykemelding når du gjør disse endringene i livet, det er en annen sak.

Anonymous poster hash: 46efc...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...