Gå til innhold

Hvorfor kjøper ikke flere brukt tøy ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Florerer jo av pent brukt merketøy og vanlig tøy til en super billig penge ! Får jo nesten ingenting på butikken for en 1000 lapp.

Anonymous poster hash: 4bbcf...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper mye brukt, særlig til barna.

Men det er helt klart mer styr. Mer styr å finne. Litt styr å forhandle pris. Styr å hente.

Jeg har ikke tålmodighet eller tid til fretex. Så mye ubrukelig der, vanskelig å finne godsakene.

Anonymous poster hash: 97322...ed7

Skrevet

Tror det er mange som syns det er ekkelt å bruke brukte klær som du ikke vet hvem som har brukt.

Selv kjøper jeg brukte klær til både meg selv og til sønnen min.

Er ofte masse fine klær til en billig penge :)

Anonymous poster hash: 56be9...5e0
Skrevet

Jeg finner alt for sjeldent brukt tøy som faktisk passer meg. 

Anonymous poster hash: 13286...912
Skrevet

Hvor kjøper dere brukt tøy til dere selv da? Jeg synes det er vanskelig å kjøpe på fb eller finn, vil jo gjerne prøve det først

Anonymous poster hash: cf5a3...473
Skrevet

Jeg tror det er fordi brukt tøy ofte er dyrt. Jeg orker ikke legge ting ut for salg pga pruting o.l og da gir jeg det ofte bort, hvis jeg orker. Hadde kjøpt alt brukt om jeg kunne:)

Anonymous poster hash: 3bed2...e2c

Skrevet

Jeg kjøper masse på finn til både meg og sønnen min.

På Fretex finner jeg aldri noe i rett størrelse som jeg syns er fint.

Skrevet

Jeg arver mye fra andre - og gir selv videre når ungene vokser fra ting. Da blir det ikke så mye å kjøpe ekstra. I tillegg er det en del som i mine øyne skal kjøpes nytt. Vintersko og utedress f eks. Har flere ganger brent meg på brukt dress hvor glidelåsen eller sømmene går nesten med en gang og da må man styre med ny dress likevel. Det betaler seg ikke.

Skrevet

Jeg har veldig ofte hatt brukte vinterdress/parkdress å det har ikke vært noe problem.

Den har vært så fin etter sesongen er over at vi har gitt den videre.

Skrevet

Jeg kjøper masse gjennom kjøp og salg sider på Facebook 👍 Selger masse også 😉

Anonymous poster hash: 2551a...343

Skrevet

Her selges det ofte i pakker. Da er det kanskje 2-5 klesplagg jeg liker av kanskje 15-20, og det gidder jeg ikke kjøpe.

Anonymous poster hash: 26f55...0f4

Skrevet

Jeg kjøper mer enn gjerne og aller helst brukt til min yngste, men herlighet så mye tid det går med til å lete etter det jeg trenger. Skulle ønske jeg hadde en fast jeg kunne kjøpt av, da hadde det vært mye enklere. Synes forøvrig ikke det finnes så mye fint brukt til gutter som til jenter.

Skrevet

Fordi jeg får masse brukte klær :-) Og ungene også.

Skrevet

Jeg kjøper masse brukt til meg selv, bl a på Fretex.

Anonymous poster hash: 84269...4c3

Skrevet

Kjøper sjelden brukt og selger aldri brukt.

Vi arver en del, supplerer og sender så videre når det er for smått til vårt barn.

Vi kjøper som regel også nytt sportsutstyr også, men vi gir det bort til noen som ikke har så god råd etterpå som har barn som er litt mindre enn vårt. (gode modeller av ski, sykler osv).

Anonymous poster hash: d49cc...e49
Skrevet

Mitt problem er at det er vanskligere å finne klær som passer. I butikkene har de gjerne bare en av hver modell. Dessuten synes jeg det er veldig vanskelig å plukke ut det jeg liker når klær henger tett i tett.

Anonymous poster hash: bd28c...464

Skrevet

Fordi folk skal ha så sinnsykt mye penger for sine brukte klær!

Anonymous poster hash: 7266e...013

Skrevet

kjøper mye brukt både på finn og facebook,men liker også og kjøpe nye klær av og til :)

Skrevet

Dere som kjøper brukt tøy på finn og fb til dere selv, satser dere bare på at størrelsen passer? Jeg synes det er så vanskelig siden størrelser varierer fra merke til merke

Anonymous poster hash: cf5a3...473
Skrevet

Kjøper ikke brukt til verken meg eller barna 😳 Klarer bare ikke tanken på at klærne er brukt av ukjente mennesker .

Anonymous poster hash: d949f...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...