Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Minstemann på 2 skal fjerne falske mandler og polypper. Noen som har barn som har gjort det samme? Hvor lang tid tok det før de var klar for barnehage igjen? Operasjonen er satt opp en onsdag, så jeg regner egentlig med å være hjemme til over helgen. Anonymous poster hash: d83c4...85b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Vi fikk beskjed om at de skal vere rolig en uke etter operasjonen, dvs ingen bhg på en uke. Anonymous poster hash: 7ed4b...cfd
Kira Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Min var frisk og rask så fort narkosen gikk ut. Spiste to brødskiver, en yoghurt og en is på oppvåkningen mens han skravla som en foss Fikk beskjed om at han burde være rolig i et par dager etterpå, dvs ikke hoppe på trampolinen, løpe og lignende. Det var faktisk vanskelig å holde han i ro, fordi han var i så god form. Vi hadde operasjonene på en torsdag, og da var han ikke i bhg før på mandag pga helgen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Min datter på 3 gjorde det i dag. 3 dager anbefaler de hjemme. Så her blir vi hjemme ut torsdag for å være sikker. Men lenger om hun må. Du må nok regne med å være hjemme ut uken , men da vil jeg tro han er fin til mandagen. En uke er når de tar mandler. Lykke til, det var langt fra så skremmende som jeg fryktet Anonymous poster hash: 37740...135
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Min datter på 3 gjorde det i dag. 3 dager anbefaler de hjemme. Så her blir vi hjemme ut torsdag for å være sikker. Men lenger om hun må. Du må nok regne med å være hjemme ut uken , men da vil jeg tro han er fin til mandagen. En uke er når de tar mandler. Lykke til, det var langt fra så skremmende som jeg fryktet Anonymous poster hash: 37740...135 Tirsdag skulle det stå Anonymous poster hash: 37740...135
smet Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Min datter på 3 gjorde det i dag. 3 dager anbefaler de hjemme. Så her blir vi hjemme ut torsdag for å være sikker. Men lenger om hun må. Du må nok regne med å være hjemme ut uken , men da vil jeg tro han er fin til mandagen. En uke er når de tar mandler. Lykke til, det var langt fra så skremmende som jeg fryktet Anonymous poster hash: 37740...135 På vårt sykehus anbefaler de en uke for polypper. For mandler anbefaler de 2 uker. Gutten min var også i fin form når narkosen gikk ut. Er pga blødningsfare de skal vere rolig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Operert på fredag, bhg mandag. Det var polypper, ikke mandler. Fikk ikke restriksjoner på noe som helst. Kunne blø litt, men det gjorde hun ikke. 3 timer etter operasjon var hun som vanlig. Anonymous poster hash: aace5...60e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Minstemann på 2 skal fjerne falske mandler og polypper. Noen som har barn som har gjort det samme? Hvor lang tid tok det før de var klar for barnehage igjen? Operasjonen er satt opp en onsdag, så jeg regner egentlig med å være hjemme til over helgen. Anonymous poster hash: d83c4...85b Falske mandel er polypp. Enkelt inngrep. Skraper det bare bort. Liten blødningsfare i forhold til mandler. Ofte er de ligge igjen når de våkner men holdes hjemme fra bh i noen dager. Anonymous poster hash: 11174...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå