Gå til innhold

Tykkelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei ung og kortvokst jente. Er litt uerfaren. Har funnet meg en kjæreste som jeg tror er stor. Han skryter i alle fall av det! Han er 22 cm lang, 20 cm på det tykkeste og alltid knallhard når han trenger inn i meg. I starten er det for så vidt greit og bare litt vondt med glideolje på, men så glemmer han seg og holder på i det uendelige. Da er det vondt for meg. Hva bør jeg gjøre? Har noen opplevd det jeg opplever?

Anonymous poster hash: 00398...5d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blyantspisser bør funke

Anonymous poster hash: e5382...57f

Skrevet

Hei. Jeg er ei ung og kortvokst jente. Er litt uerfaren. Har funnet meg en kjæreste som jeg tror er stor. Han skryter i alle fall av det! Han er 22 cm lang, 20 cm på det tykkeste og alltid knallhard når han trenger inn i meg. I starten er det for så vidt greit og bare litt vondt med glideolje på, men så glemmer han seg og holder på i det uendelige. Da er det vondt for meg. Hva bør jeg gjøre? Har noen opplevd det jeg opplever?

Anonymous poster hash: 00398...5d5

Du bør si i fra om at det gjør vondt. Det er det aller første. Så får dere i sammen finne ut av stillinger som fungerer for dere. Slik at begge syns det er behagelig.

Anonymous poster hash: 5c64f...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...