Gå til innhold

Hvordan åpner man gaver til konfirmasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan og når åpner man gavene til konfirmasjonen? Åpner man de når man får de? Mens alle ser på?

Anonymous poster hash: ca50b...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine åpnet mellom middag og kaker. De fikk lov til å åpne selv og hadde hjelp av sine venner og den yngre garde av familien. 

Åpning av gaver med alles øyne kun på konfirmanten ville jeg nok ha prøvd å unngå, da det kan bli litt vel mye oppmerksomhet for en ungdom.

Anonymous poster hash: fe49e...f53
Skrevet

Er man voksen nok til å ferie at man går inn i de voksnes rekker er man voksen nok til å åpne gavene forran egne gjester. Om ikke bør man vel utsette voksenfeiringen til man faktisk er voksen.

Anonymous poster hash: 4a7f7...72d
Skrevet

Hadde konfirmasjon i våres og sønnen min åpnet gavene etter middag, før kaker.

Han åpnet foran alles øyne og takket giverne etterhvert. Gavene sto så på gavekortet så alle kunne se.

Konvolutter fra naboer, venner og kjente som ikke var invitert åpnet han etter selskapet. Det fikk han faktisk skryt for av noen av våre gjester som hadde vært i en konfirmasjon helgen før hvor konfirmanten heiv seg over alt av konvolutter og telte pengene mange ganger og stadig snakket om summen i løpet av den tiden de var der. Det ble ikke sett veldig positivt på 😉

Anonymous poster hash: acf47...a7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...