Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Vi skal feire bursdag for barnet vårt neste helg. Vi blir 9 voksne og et barn. Nå påstår mannen at vi er kjipe på kakefronten. Hadde tenkt til å bake kanelsnurrer og en bløtkake. I tillegg tenkte jeg å ha litt is og frukt. Holder ikke det i massevis da? Vi skal servere god lunsj i forkant også. Det er hel ingen som orker å spise så mye mer da? Anonymous poster hash: e1405...daa
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Jeg synes det holder, men erfaringsmessig vil du få mange forskjellige svar her inne. Noen steder i landet har de minst 10-12 forskjellige kaker i en vanlig bursdag, andre steder bare én. Jeg synes begge deler er like rart og at det du beskriver er akkurat passe. Anonymous poster hash: a9a48...8df
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Helt greit. Her er det et must med både sjokoladekake og bløtkake, så jeg ender alltid opp med minst tre sorter. Anonymous poster hash: c1af4...4f2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Kan ikke mannen bake en sjokoladekake da? Anonymous poster hash: 86de0...66d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Kan ikke mannen bake en sjokoladekake da? Anonymous poster hash: 86de0...66d Joda, det kan han helt sikkert. Men han fikser all den andre maten. Så han tar alt fra å bake rundstykker, grille, lage salater osv. Så jeg har tatt på meg kakebakingen. Det er ikke noe pes å gjøre det, men vi skal ha barnebursdag dagen etter, og da blir det ny bløtkake, mer kanelboller, gelé og muffins. Så jeg prøver bare å begrense mengden til et fornuftig nivå 😂 Anonymous poster hash: e1405...daa
Love my kidz Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Jeg har alltid to tre kaker i selskap med ca den mengden gjester. Er godt å ha noe å velge i. Kan du f.eks ordne en oreokake, eller kanskje ostekake med gelelokk?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Joda, det kan han helt sikkert. Men han fikser all den andre maten. Så han tar alt fra å bake rundstykker, grille, lage salater osv. Så jeg har tatt på meg kakebakingen. Det er ikke noe pes å gjøre det, men vi skal ha barnebursdag dagen etter, og da blir det ny bløtkake, mer kanelboller, gelé og muffins. Så jeg prøver bare å begrense mengden til et fornuftig nivå Anonymous poster hash: e1405...daa Lag en stor sjokoladekake og ha halvparten i barnebursdagen dagen etter. Anonymous poster hash: 86de0...66d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 Joda, det kan han helt sikkert. Men han fikser all den andre maten. Så han tar alt fra å bake rundstykker, grille, lage salater osv. Så jeg har tatt på meg kakebakingen. Det er ikke noe pes å gjøre det, men vi skal ha barnebursdag dagen etter, og da blir det ny bløtkake, mer kanelboller, gelé og muffins. Så jeg prøver bare å begrense mengden til et fornuftig nivå 😂 Anonymous poster hash: e1405...daa Er det nødvendig med bløtkake i barnebursdag? Anonymous poster hash: 7f644...602
*Miss Marple* Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 To kaker er minimum, det er greit å ha litt å velge i. Lag en sjokoladelangpannekake og del i stykker så har du til begge selskapene. Unger flest vil heller ha sjokoladekake enn bløtekake.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #11 Skrevet 2. september 2016 Hadde droppet bløtkake i barneselskapet og heller bakt en langpanne sjokoladekake på søndag og delt i to så du har begge dager Min erfaring er at i barneselskap kan ungene spise både to og tre og fire Muffins hver, og et sjokoladekakestykke, bløtkake er det veldig få av ungene som vil ha. Anonymous poster hash: c1af4...4f2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #12 Skrevet 2. september 2016 Bløtkake i barnebursdagen må jeg ha. Bursdagsbarnet elsker bløtkake, og har bestilt en frostkake med bilde av Anna og Elsa 😁 Men takk for alle innspill, det er morsomt å se hvor mye det varierer 😊 Anonymous poster hash: e1405...daa
Iiiiik Skrevet 2. september 2016 #13 Skrevet 2. september 2016 Barnebursdag uten sjokoladekake er utenkelig for meg. Er forøvrig enig med mannen din, synes planene dine er knappe.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #14 Skrevet 2. september 2016 Ser vel her at jeg bør dra til med en sjokoladekake også da 😂 Er ikke glad i kaker selv, så for min del kunne vi bare droppet hele greia 😆 Anonymous poster hash: e1405...daa
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #15 Skrevet 2. september 2016 Vi skal feire bursdag for barnet vårt neste helg. Vi blir 9 voksne og et barn. Nå påstår mannen at vi er kjipe på kakefronten. Hadde tenkt til å bake kanelsnurrer og en bløtkake. I tillegg tenkte jeg å ha litt is og frukt. Holder ikke det i massevis da? Vi skal servere god lunsj i forkant også. Det er hel ingen som orker å spise så mye mer da?Anonymous poster hash: e1405...daa Jeg syntes det hørtes veldig kjipt ut ja. Baker mer enn det og litt mer spennende kaker. Anonymous poster hash: 532dd...d0e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #16 Skrevet 2. september 2016 Og ja, ikke bløtkake i barnebursdag, da er det sjokoladekake siom gjelder. Anonymous poster hash: 532dd...d0e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #17 Skrevet 2. september 2016 en kake og gjærbakst er da mer enn nok. Er det mest voksne, kan du jo kjøre bløtkake. MEN det er jo barnebursdag - og da er sjokoladekake tingen. Anonymous poster hash: 0e875...a37
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #18 Skrevet 2. september 2016 Barnebursdag???? Hi skriver 9 voksne og ett barn. Barnebursdag, hahahaha.... Anonymous poster hash: 7a03e...deb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #19 Skrevet 2. september 2016 Barnebursdag???? Hi skriver 9 voksne og ett barn. Barnebursdag, hahahaha....Anonymous poster hash: 7a03e...deb Hun skriver også at de skal ha barnebursdag dagen etter. Hahah.....argh....???? Anonymous poster hash: dd66c...886
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #20 Skrevet 2. september 2016 4-5 kakesorter, gjerne slike som kan serveres i barnebesøket dagen etter og helst fryses. Det er stusselig med glisne kakebord. Anonymous poster hash: 97e61...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå