Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea?? Anonymous poster hash: 073ac...97d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Live er fint. Anonymous poster hash: 18c80...d75
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Live! Absolutt. Eller Linde, som også er en favoritt her i heimen Anonymous poster hash: e44c7...dd1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Fride Anonymous poster hash: 3e16e...d20
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Fride Anonymous poster hash: 2d1de...589
TPK Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Live eller Rakel. Likte ikke de andre. Er ikke Fride et guttenavn?
Jenny-penny Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea?? Anonymous poster hash: 073ac...97d Rakel Live Fride
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Rakel. De der liksomnavnene kan du ha for meg, altså. Det heter ikke "Fride". Anonymous poster hash: 3bc22...db7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 Tuva er jo veldig fint. Men det var de andre også! Anonymous poster hash: c4ab8...2b5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 Live eller Rakel. Likte ikke de andre. Er ikke Fride et guttenavn? Nei, det er en tøysete måte å komme unna "alle navn rimer på hverandre"-fella. Nå er vi offisielt lei av Emma, Nora, Frida og Thea. Nå skal de hete omtrent det samme, bare uten a. Fride, Nore, Linde, Tuve. Håper ingen prøver seg på Lee eller Emme. Anonymous poster hash: 3bc22...db7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #11 Skrevet 2. september 2016 Rakel. De der liksomnavnene kan du ha for meg, altså. Det heter ikke "Fride". Anonymous poster hash: 3bc22...db7 Fride er ikke et liksomnavn, det er ingengrunn til å putte det i hermetegn Anonymous poster hash: b72d4...7c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #12 Skrevet 2. september 2016 Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea?? Anonymous poster hash: 073ac...97d Tuva Liker ikke de andre. Rakel er forferdelig Anonymous poster hash: b72d4...7c9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #13 Skrevet 2. september 2016 Fride, Live og Tuva er fine. Rakel er mildt sagt mindre pent, Lea er så puslete og lite. Anonymous poster hash: 019c6...d76
Giss Skrevet 2. september 2016 #15 Skrevet 2. september 2016 Rakel er nydelig. Har noe poetisk ved seg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #16 Skrevet 2. september 2016 Liker best Tuva, Lea er fint men begynner å bli veldig populært Rakel er også fint. Lykke til med å finne det riktige navnet. Anonymous poster hash: b404b...f7f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #17 Skrevet 2. september 2016 Rakel er nydelig. Har noe poetisk ved seg. Enig! Anonymous poster hash: f9213...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå