Gå til innhold

Klarer ikke bestemme...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea??

 

Anonymous poster hash: 073ac...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Live er fint.

 

Anonymous poster hash: 18c80...d75

Skrevet

Live! Absolutt. Eller Linde, som også er en favoritt her i heimen ;)

 

Anonymous poster hash: e44c7...dd1

Skrevet

Fride

 

Anonymous poster hash: 3e16e...d20

Skrevet

Fride



Anonymous poster hash: 2d1de...589
Skrevet

Live eller Rakel. Likte ikke de andre. Er ikke Fride et guttenavn?

Skrevet

Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea??

 

Anonymous poster hash: 073ac...97d

Rakel

Live

Fride

Skrevet

Rakel.

 

De der liksomnavnene kan du ha for meg, altså. Det heter ikke "Fride".

 

Anonymous poster hash: 3bc22...db7

Skrevet

Tuva er jo veldig fint. Men det var de andre også! :)



Anonymous poster hash: c4ab8...2b5
Skrevet

Live eller Rakel. Likte ikke de andre. Er ikke Fride et guttenavn?

Nei, det er en tøysete måte å komme unna "alle navn rimer på hverandre"-fella. Nå er vi offisielt lei av Emma, Nora, Frida og Thea. Nå skal de hete omtrent det samme, bare uten a. Fride, Nore, Linde, Tuve. Håper ingen prøver seg på Lee eller Emme.

 

Anonymous poster hash: 3bc22...db7

Skrevet

Rakel.

 

De der liksomnavnene kan du ha for meg, altså. Det heter ikke "Fride".

 

Anonymous poster hash: 3bc22...db7

Fride er ikke et liksomnavn, det er ingengrunn til å putte det i hermetegn

 

Anonymous poster hash: b72d4...7c9

Skrevet

Hvilket synes dere av disse: Fride, Tuva, Live, Rakel, Lea??

 

Anonymous poster hash: 073ac...97d

Tuva

 

Liker ikke de andre. Rakel er forferdelig

 

Anonymous poster hash: b72d4...7c9

Skrevet

Fride, Live og Tuva er fine. Rakel er mildt sagt mindre pent, Lea er så puslete og lite.

 

Anonymous poster hash: 019c6...d76

Skrevet

Liker best Tuva,

Lea er fint men begynner å bli veldig populært Rakel er også fint.

Lykke til med å finne det riktige navnet.

 

Anonymous poster hash: b404b...f7f

Skrevet

Rakel er nydelig. Har noe poetisk ved seg.

Enig!

 

Anonymous poster hash: f9213...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...