Gå til innhold

Leker i barnebursdag(jenter 4.klasse)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til leker man kan ha? Sette hale på grisen, blir det for barnslig? Andre leker?

 

Anonymous poster hash: f27d1...2be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid lag og oppgaver. Først må de finne ut hvor de skal ved hjelp av hint og så får den oppgave på neste post og hint til neste sted. Det kan være gåter de skal løse osv. På en post kan det feks være ting de må smake på og gjette hva er. På en annen noe de må gjøre osv.

Skrevet

Ballongdart ble en suksess i et selskap for gutten min. Jeg tok to store plater av papp og festet ballongene på. Hele platen var dekt av ballonger. Hadde bursdagen ute vi da og hengte platene opp på en vegg. Ungene ble delt i to lag og så ble det liksom en konkurranse i å være det laget som ble først i å sprenge ballongene. Med dartpiler selvfølgelig. Lot ungene kaste en pil hver og så stille seg bakerst i rekka igjen. Rullerte sånn helt til de var ferdige.

 

Ungene syntes det var kjempegøy. Var ikke ordentlig konkurranse da, og alle bare lo selv om de "tapte".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...