Gå til innhold

Hjelp... Hva er riktig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noe jeg lurer litt på, jeg har lest litt om at folk som har tatt graviditets test og fått 3+ på testen, så vil det si da at du er ca 5 uker på vei. Hva er egentlig riktig med disse testene? 

 

 



Anonymous poster hash: 4c27c...0c2

post-42-0-29184300-1472804058_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det 1-2 uker på testen er du ca 4 uker på vei.

 

3+ betyr at du er mer enn 5 uker på vei...men da sier den egentlig lite om lengde på svangerskap.

 

Anonymous poster hash: fd9ea...87e

Skrevet

Står det 1-2 uker på testen er du ca 4 uker på vei.

 

3+ betyr at du er mer enn 5 uker på vei...men da sier den egentlig lite om lengde på svangerskap.

 

Anonymous poster hash: fd9ea...87e

Så det vil kansje si at jeg er 10 - 11 uker på vei da når det sto 3+ på testen min den 15 august? 

 

Anonymous poster hash: 4c27c...0c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...