Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Er noe jeg lurer litt på, jeg har lest litt om at folk som har tatt graviditets test og fått 3+ på testen, så vil det si da at du er ca 5 uker på vei. Hva er egentlig riktig med disse testene? Anonymous poster hash: 4c27c...0c2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Står det 1-2 uker på testen er du ca 4 uker på vei. 3+ betyr at du er mer enn 5 uker på vei...men da sier den egentlig lite om lengde på svangerskap. Anonymous poster hash: fd9ea...87e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Står det 1-2 uker på testen er du ca 4 uker på vei. 3+ betyr at du er mer enn 5 uker på vei...men da sier den egentlig lite om lengde på svangerskap. Anonymous poster hash: fd9ea...87e Så det vil kansje si at jeg er 10 - 11 uker på vei da når det sto 3+ på testen min den 15 august? Anonymous poster hash: 4c27c...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå