Gå til innhold

Pampers føles fuktige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har opplevd det? det spiller ingen rolle om han har tisset lite eller mye, så føles bleien fuktig på utsiden, noen ganger så mye at bodyen også føles fuktig.... brukte bare libero med første og hadde aldri dette problemet..

Anonymous poster hash: aefe6...d75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det med mindre de er heeelt stappfulle av tiss (etter en lang natt med litt for mye drikke før leggetid).

Jeg liker Pampers sine bleier best.

Skrevet

Har kun merket det når bleia er skikkelig tissetung, men har da tenkt at det er positivt at bleien transporterer fuktigheten bort fra huden.

Anonymous poster hash: 4b3fd...21c
Skrevet

Derfor bruker vi aldri pampers 😊

Skrevet

Helt enig med deg HI!

Vi brukte også bare Libero med eldstemann, men mannen kjøpte Papers nå når yngste ble født i sommer. Vi ble fort enige om at det var første og siste gang, for vi trodde hele tiden at baby hadde tisset igjennom bleien, siden den virket fuktig på utsiden.

Aldri mer Pampers.

Anonymous poster hash: 6ab4f...e72

Skrevet

Opplevde det samme. Derfor bruker jeg Libero.

Anonymous poster hash: e0474...89b
Skrevet

Ser mange bruker Libero, men jeg føler de er så harde i papiret, synd ikke dere det?

Skrevet

Ser mange bruker Libero, men jeg føler de er så harde i papiret, synd ikke dere det?

Egentlig ikke? Pampers har lotion i bleiene, skikkelig uting.

Du kan jo prøve touch bleiene fra libero. Jeg likte ikke dem så godt. Lakk gelekuler flere ganger

Anonymous poster hash: 9f7f5...a95

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd.

Vi bruker stort sett pampers eller de andre billigbleiene. Libero er den enseste bleien vi ikke kan brukee

Anonymous poster hash: a3623...484

Skrevet

Anbefaler Rema1000 bleiene. Med libero får vi bare lekkasje.

Anonymous poster hash: b80a6...449

Skrevet

Derfor byttet vi ut Pampers. Liker både libero, first price og Coop sine, men bruker de to siste pga pris.

Skrevet

Enig med deg hi, pampers føles våte ut og lukter også tiss. Libero er harde og stive, men libero touch la jeg meg elsk på selv om de er dyrere. Brukte de i str 1,2 og 3. Nå som han er over på 4 bruker jeg rema og Coop bleiene. Fornøyd med begge deler :)

Anonymous poster hash: 35dc2...8be

Skrevet

Bruker mest rema, men bruker pampers pants på natt. De er som du sier fuktige utenpå. Når de er oppbrukt blir det up&go fra libero. Rema pants må være for skikkelige feitinger, de sitter ikke inntil på treåringen

Anonymous poster hash: e04ae...4f0

Skrevet

Jeg fikk en hel haug med pampers da vi var på sykehuset, for søsteren min hadde kjøpt en bleie-kake til oss :) kommer til å bruke de opp for de er jo myke og behagelige, men liker ikke at de føles så fuktige. Kommer til å gå over til first price eller libero når pampers-lageret er tomt. :)

hi

Anonymous poster hash: aefe6...d75
Skrevet

aldri opplevd det med Pampers om bleien ikke er stappfull av tiss.

Libero kan vi ikke bruke for han bæsjer gjennom de HVER gang han bæsjer.

Anonymous poster hash: a7481...08a

Skrevet

Bruker mest rema, men bruker pampers pants på natt. De er som du sier fuktige utenpå. Når de er oppbrukt blir det up&go fra libero. Rema pants må være for skikkelige feitinger, de sitter ikke inntil på treåringen

Eller kanskje dere har en bitte liten treåring😂

På første brukte vi libero sine og på siste (4 mnder nå) bruker vi rema sine (innemellom libero også). Har prøvd pampers på begge og likte de overhodet ikke.

Anonymous poster hash: 69831...c86

Skrevet

Eller kanskje dere har en bitte liten treåring😂

På første brukte vi libero sine og på siste (4 mnder nå) bruker vi rema sine (innemellom libero også). Har prøvd pampers på begge og likte de overhodet ikke.

Anonymous poster hash: 69831...c86

Neida, både pampers og libero pants funker, både i str 5 og 6. Rema sine i str 5 er løse rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...