Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Hvor gjør man dette nå npr det ikke finnes banker med penger lenger? Anonymous poster hash: 3da43...9c2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Hvorfor? Det koster en liten formue Anonymous poster hash: 66006...aff
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Banken har flere minibanker inni lokalet sitt, også en med valuta på som du kan ta ut forskjellige utenlandske penger på. Det har ihvertfall vår pengeløse bank. Ellers har de jo minibanker i sverige også da Anonymous poster hash: 8bd33...01f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Hvorfor? Det koster en liten formue Anonymous poster hash: 66006...aff Fordi barna skal på tur med noen andre, skoletur e.l. og må ha med seg litt lommepenger i riktig valuta? Fordi det er greit med litt håndpenger så man slipper dra kortet for hver is man kjøper? Fordi barna har fått lommepenger av farmor og vil veksle de til penger de faktisk kan bruke i lekebutikken i Sverige? Anonymous poster hash: 8bd33...01f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #5 Skrevet 2. september 2016 Fordi barna skal på tur med noen andre, skoletur e.l. og må ha med seg litt lommepenger i riktig valuta? Fordi det er greit med litt håndpenger så man slipper dra kortet for hver is man kjøper? Fordi barna har fått lommepenger av farmor og vil veksle de til penger de faktisk kan bruke i lekebutikken i Sverige? Anonymous poster hash: 8bd33...01f Hvor langt inn i Sverige skal de da? Norske penger tar de i mot ganske langt over grensa. Eller ta ut i svensk valuta som hun over beskriver. Å veksle penger i Norge er tapsprosjekt altså. Og ta med svenske penger hjem igjen er like håpløst dessverre. Bor på grensa serru og det beste man gjør (rimeligste) er å betale med bankkort på svensk krone/terminal (de har som regel to). Da får du bankens valuta som er bedre enn butikkens. Du slipper mange omkostninger ved ikke å veksle penger! Anonymous poster hash: 66006...aff
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Fordi barna skal på tur med noen andre, skoletur e.l. og må ha med seg litt lommepenger i riktig valuta? Fordi det er greit med litt håndpenger så man slipper dra kortet for hver is man kjøper? Fordi barna har fått lommepenger av farmor og vil veksle de til penger de faktisk kan bruke i lekebutikken i Sverige? Anonymous poster hash: 8bd33...01f Godt noen skjønner Skal på cup i Sverige i morra og jar ikke så god tid til å lete etter en minibank i morra tidlig. Ikke alltid små iskiosker på en fotballstadion tar kort. Anonymous poster hash: 3da43...9c2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Da er du litt sent ute...... MEN det finnes fortsatt noen filialer... Kanskje du kan alliere deg med en av de voksne som skal med? Overføre til vedkommende så kan hun/han ta ut penger til barnet ditt når de kommer til sverige? Anonymous poster hash: 7454d...3d6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Da er du litt sent ute...... MEN det finnes fortsatt noen filialer... Kanskje du kan alliere deg med en av de voksne som skal med? Overføre til vedkommende så kan hun/han ta ut penger til barnet ditt når de kommer til sverige? Anonymous poster hash: 7454d...3d6 Og du leste hva jeg skrev eller? Og sent ute? Har da god tid til å ordne det i dag. Har ikke skrevet et eneste sted at ungen skal dra alene. Jeg skal også til Sverige i morra og ja jeg skjønner selvfølgelig at jeg kan ta ut penger der. Synes bare det hadde vært kjekt å ha litt kontanter. Men for all del, hvis det er så ille så bare glem at du leste spørsmålet. Herregud ... Anonymous poster hash: 3da43...9c2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #9 Skrevet 2. september 2016 Og du leste hva jeg skrev eller? Og sent ute? Har da god tid til å ordne det i dag. Har ikke skrevet et eneste sted at ungen skal dra alene. Jeg skal også til Sverige i morra og ja jeg skjønner selvfølgelig at jeg kan ta ut penger der. Synes bare det hadde vært kjekt å ha litt kontanter. Men for all del, hvis det er så ille så bare glem at du leste spørsmålet. Herregud ... Anonymous poster hash: 3da43...9c2 Han trenger ikke kontanter før dere er der og da kan du ta ut når dere kommer dit. Hvorfor gjøre det så tungvint? Bare for å tille ? Anonymous poster hash: e764e...046
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #10 Skrevet 2. september 2016 Han trenger ikke kontanter før dere er der og da kan du ta ut når dere kommer dit. Hvorfor gjøre det så tungvint? Bare for å tille ? Anonymous poster hash: e764e...046 12345678910... Fordi vi ikke har så god tid til å lete etter en minibank/butikk i morra tidlig. Og fordi jeg har såpass mange cup'er bak meg at jeg veit at det ikke er alle steder de tar kort. Er det virkelig mulig å kverulere sånn på det? Hva plager det seg om jeg vil ordne litt kontanter i dag? Anonymous poster hash: 3da43...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå