Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #1 Skrevet 2. september 2016 Er 9 dpo idag og tok en tidligtest-strimmel fra billigtester. Den var hvit, men jeg syntes jeg kunne skimte noe mot slutten av tiden, uten at jeg kunne si at dette er en svak strek. En time etter tidsfristen, ser jeg strek. Hva er deres erfaring med strek etter tidsfristen når dere tester tidlig? Var det tilfeldig eller var dere gravide? Anonymous poster hash: 7574e...438
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #2 Skrevet 2. september 2016 Har aldri fått strek uten å være gravid.. det er jo tidlig! Prøv igjen om noen dager hvis du klarer å vente, hehe. Anonymous poster hash: f0cdb...e06
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #3 Skrevet 2. september 2016 Har aldri fått strek uten å være gravid.. det er jo tidlig! Prøv igjen om noen dager hvis du klarer å vente, hehe. Anonymous poster hash: f0cdb...e06 Høres lovende ut! :-) Tenkte å vente til søndag, men tviler på at jeg klarer å vente lengre enn til imorgen. :-) Anonymous poster hash: 7574e...438
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #4 Skrevet 2. september 2016 Jeg fikk det. Hadde en billigtesy fra ebay. Den var hvit og heiv den i søpla. An en eller annen grunn sjekket jeg den etter 30 min og da var den postitiv. Fikk litt forhåpninger. Dagen etter sjekket jeg med morgenurin. Tok lang tid før det kom noe resultat og ble fryktelig utålmodig. Rok en cbtest jeg hadde liggende og testet med samme urin og den ble positiv med en gang Anonymous poster hash: 05265...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå