Gå til innhold

Hva er greia på Facebook om dagen da, gamle bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange legger ut et gammelt bilde av seg selv, hva er utfordringen, og hvem gir den?

Anonymous poster hash: a7057...fe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er facbooke som med jevne mellomromm gir deg minner tilbake i tid og muligheten til å legge dette ut på nytt.

Ser mange skriver: Tenk at det allerede er gått.... år.

Du trenger ikke å legge de ut selv om du får tilbudet.

Anonymous poster hash: 16c21...8ca
Skrevet

Det er facbooke som med jevne mellomromm gir deg minner tilbake i tid og muligheten til å legge dette ut på nytt.

Ser mange skriver: Tenk at det allerede er gått.... år.

Du trenger ikke å legge de ut selv om du får tilbudet.

Anonymous poster hash: 16c21...8ca

Nei, er ikke det jeg tenker på. Folk skrivet "utfordring akseptert" og legger ut et bilde av seg selv som barn/ungdom.

Skrevet

Nei, er ikke det jeg tenker på. Folk skrivet "utfordring akseptert" og legger ut et bilde av seg selv som barn/ungdom.

Jeg fikk en slik utfordring, men tok den ikke. Greia er at hvis du klikker liker på noen som har lagt ut et gammelt bilde med teksten jeg tar utfordringen, får du en pm fra vedkommende som utfordrer deg til å gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 3bca2...d10

Skrevet

😊 Du likte bildet 😆 Her er spillet. Du skal nå legge ut et bilde fra undommen og skrive " utfordring akseptert ". Og hvis noen liker bildet, send han eller henne denne teksten 😉

Anonymous poster hash: b3c84...721

Skrevet

😊 Du likte bildet 😆 Her er spillet. Du skal nå legge ut et bilde fra undommen og skrive " utfordring akseptert ". Og hvis noen liker bildet, send han eller henne denne teksten 😉

Anonymous poster hash: b3c84...721

Jeg har likt bilder,men ikke fått pm...

Anonymous poster hash: c9bd2...3e0

Skrevet

En av få morsomme utfordringer :)

Jeg tror de fleste jeg har på Facebook, har jeg ikke sett siden tiden de legger ut bilder fra, så får mange gode minner :)

Anonymous poster hash: 00b28...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...