Gå til innhold

Tok de feil av kjønn på ultralyd?


cola90

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er i siste trimester, uke 33. Jeg har vært på totalt 6 ultralyder dette svangerskapet. På de to første fikk de ikke til å se kjønn. Tredje gang mente hun bestemt det var en gutt. Fjerde og femte gang kunne de heller ikke se kjønn. Og nå for et par dager siden var jeg på ul igjen. Da kunne hun verken se tiss eller testikkeler. Hun mente det var en jente. 

 

Noen her som først har fått beskjed om gutt og ut kom en jente? Jeg aner ikke hva jeg skal tro lenger. Har kjøpt masse masse blått :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg fikk gjennom hele svangerskapet beskjed om at hun fikk en gutt. Hun hadde svangerskapsdiabetes så hadde en del ul gjennom svangerskapet. Det var derimot en liten jente som kom til verden.

 

Så for å svare deg, JA det er godt mulig.



Anonymous poster hash: 06919...dd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - så spennende. Og litt rart, en innstiller seg jo litt på det en skal få, og handler inn slik du har gjort. Håper du får byttet dersom det er en jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå i samme bås. To første ganger sa de gutt. Så var det nja,så kunne de ikke se noe. Nå er jeg i uke 35, ordnet alt for gutt. Jeg har ul på mandag. Jenter kler blått også,ikke sant?

 

Anonymous poster hash: 09511...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå i samme bås. To første ganger sa de gutt. Så var det nja,så kunne de ikke se noe. Nå er jeg i uke 35, ordnet alt for gutt. Jeg har ul på mandag. Jenter kler blått også,ikke sant?

 

Anonymous poster hash: 09511...794

Hehe, ja de kler jo blått <3 blir ekstra spennende når det er tid for fødsel da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skjønner ikke helt hvordan både tiss og baller kan forsvinne bare sånn :legrine:

Siste gang ul viste noe,legen sa det var

 

 

Anonymous poster hash: 09511...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gang ul viste noe,legen sa det var

 

 

Anonymous poster hash: 09511...794

Det var navlestreng. Det var i uke 23 eller så.

 

 

Anonymous poster hash: 09511...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...