Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Skal bake en kake til barnebursdag, og mini vil ha Elsa-kake đ© Jeg er ingen baker, men tenker Toro sjokoladekake med turkisblĂ„ fondant og masse pynt. MEN, har aldri lagt pĂ„ fondant, noen som vet hvordan man gjĂžr det? MĂ„ det vĂŠre noe imellom kaka og fondanten? AltsĂ„ fyll av noe slag, for Ă„ holde den pĂ„ plass? HELT grĂžnn pĂ„ dette, hjelp mottas med stor takk đđđ»  Anonymous poster hash: 56015...65d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Fondant fÄr man kjÞpt pÄ jernia, Ä jeg bestilte kakebilder pÄ kakebaking.no trur jeg det var. Aldri gjord det fÞr jeg heller, men jeg hadde glasur pÄ. Kjevlet fondanten sÄ tynn jeg fikk den med bittelitt melis under. Gikk unaturlig bra  Anonymous poster hash: d1432...1de
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Takk for svar! Jeg er jo som vanlig for sent ute, sĂ„ rekker ikke bestille bilde. Men tenker Ă„ pynte med stjerner/snĂžkrystaller i hvit fondant og hive pĂ„ en Elsafigur - blir greit det? đ SĂ„ altsĂ„: kake-glasur-fondant-pynt, i den rekkefĂžlgen? đ HI  Anonymous poster hash: 56015...65d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 MÄ ha "lim" mellom kake og fondant. Som da blir glasuren. Det beste er Ä ha lokket sÄ tynt som mulig, og da bÞr glasuren vÊre hvit, evt. samme farge som lokket. Lykke til =) KjÞpefondant er forresten ikke sÄ godt. Favoritten her er marshmallowfondant. Smaker sÄÄ mye bedre, og er ganske lett Ä lage. Anonymous poster hash: 89f7d...2f2
the amazing spidermamma Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Hvis du bor i nÊrheten av en Panduro eller liknende, har de kakebilder. Jeg sÄ ikke etter Elsa, men de hadde spiderman, og da har de jo sikkert en 'jentevariant' ogsÄ, og det er jo sannsynligvis Elsa?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #6 Skrevet 2. september 2016 Tusen takk for alle tips dere! Da gĂ„r jeg pĂ„ med friskt mot i kveld đđȘđ»  Anonymous poster hash: 56015...65d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2016 #7 Skrevet 2. september 2016 Kakebilde! Â Selv en amatĂžrpynter som meg fikk det til. Â Anonymous poster hash: 56163...92d
Mamma_til_2 Skrevet 2. september 2016 #8 Skrevet 2. september 2016 Du fÄr kjÞpt kakepynt som er formet som snÞkrystaller og jeg er ganske sikker pÄ at jeg har sett kakepynt med Elsa og Anna pÄ panduro og Jernia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ