Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg spør her, men kanskje noen har opplevd lignende? Jeg har ikke hatt sex på 6 mnd, og etter forrige sex har jeg hatt regelmessig mens. Men de siste ukene har magen min vært så rar. Det kjennes ut som om det er noe inni der, og iblant kjennes det ut som om det kommer spark, magen har også vokst en del (men ser ikke ut som den har gjort når jeg har vært gravid i 6mnd før..). Jeg VET jo godt at jeg ikke er gravid, det er jo ingenting som skulle tilsi at jeg skulle være det. Men enten begynner det å tulle seg for meg, ellers så har jeg et eller annet dyr i magen.. Kan det være luft bare? Det kjennes ut som om jeg har konstante kynnere, det er ikke vondt på noen måte, bare litt rart.. Er det noen som har opplevd noe lignende? Tok til og med en graviditetstest i dag, bare for å utelukke, den var såklart negativ...🙈 Anonymous poster hash: 77413...3cd
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Gå til lege...kan være vanncyste. Eller luft.. Greit å få sjekket ut Anonymous poster hash: d73b6...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå