Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Pleier ikke deltagerne å være lange, superslanke og godt over gjennomsnittet ansiktspene? Årets deltagerne så ut som har blitt tilfeldig plukket ut hvor det ikke er det ytre som teller... Anonymous poster hash: 6867c...925
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Det er mye man kan kritisere et program hvir utseende er det som teller mest. Men at deltakerne ikke er pene og tynne nok? Wow...det er et nytt nivå av lavmål Anonymous poster hash: 5772c...214
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Det er mye man kan kritisere et program hvir utseende er det som teller mest. Men at deltakerne ikke er pene og tynne nok? Wow...det er et nytt nivå av lavmål Anonymous poster hash: 5772c...214 Har jeg sagt det? Har bare sett tidligere sesonger og sett hvordan deltagerne ser ut. Ikke fornekter deg...de aller fleste modeller er både magre og ansiktspene Anonymous poster hash: 6867c...925
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Enig Anonymous poster hash: f4706...310
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Har jeg sagt det? Har bare sett tidligere sesonger og sett hvordan deltagerne ser ut. Ikke fornekter deg...de aller fleste modeller er både magre og ansiktspene Anonymous poster hash: 6867c...925 Ja..du sier jo faktisk det, de er ikke lange nok, tynne nok ellee "ansiktspene". Hva nå ansiktspen måtte være.. Anonymous poster hash: 5772c...214
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 Pleier ikke deltagerne å være lange, superslanke og godt over gjennomsnittet ansiktspene? Årets deltagerne så ut som har blitt tilfeldig plukket ut hvor det ikke er det ytre som teller... Anonymous poster hash: 6867c...925 Mange skrapa modeller er overhodet ikke pen i ansiktet. I år var de ute etter damer som kan fronte et sunt kroppsbilde. Ikke superskinny modeller. Alle disse damene har pene ansikt? Mener jeg da. Plus size er in.. Anonymous poster hash: fb904...6b7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Heter det ikke top model curvy da. Jeg tror hele poenget er at de ser etter den neste store plus size modellen. Anonymous poster hash: 254bb...108
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 Måtte se 2 ganger selv. Det var mye hummer og kanari der Maaaaange pene jenter da - litt "pin-up" jenter føler jeg... Anonymous poster hash: a2f64...4bf
MammantilNurket Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 Jeg er kjempeskuffet ... Majoriteten av jentene ser helt vanlige ut og programmet virker så langt tannløst. Hvor teit er det å posere med fisk, liksom?? Jeg er sikker på at en selfie foran fiskedisken på Meny hadde hatt mer spenst. Jeg vil se anoreksismale modellspirer som er slemme mot hverandre og villige til å gå over lik for å oppnå det de vil ... ikke småchubbye jenter som er flasket opp på melk og skandinavisk snillisme. Denne sesongen er særs lite underholdende *snufs*
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #11 Skrevet 1. september 2016 Synes at de fleste i Top Model-sesongene, selv alle (før det ble slått sammen med guttene) i USA, ser vanlige ut. Men de har som regel pene trekk, pen hud og fine tenner, men ellers er de helt vanlig. Det er utrolig mye som skjer fra de går ut døren til bilder og film er ferdig redigert. Så modellene trenger heller ikke være superpene. Unntaket er vel Victoria Secret-modellene. Men jo, de fleste er tynne. Og de som ikke er tynne, ifølge bransjen, er det folk flest kaller normal/tynn. Men herregud, om ikke jentene er utrolig vakre og billedskjønne, så er de da fine mennesker likevel - både innvendig og utvendig (bortsett fra noen i USA, gjerne) Anonymous poster hash: 4db74...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå