Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg er over 40, gift og har tre barn. Jeg har flere venninner, men jeg er ganske guttete og ønsker meg en gutte venn. Kun for vennskap selvfølgelig. Men hvor finner jeg gutte venner på min alder? Anonymous poster hash: 9f7fd...ee1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Jeg er over 40, gift og har tre barn. Jeg har flere venninner, men jeg er ganske guttete og ønsker meg en gutte venn. Kun for vennskap selvfølgelig. Men hvor finner jeg gutte venner på min alder? Anonymous poster hash: 9f7fd...ee1 En førti år gammel gutt? Du får finne deg en middelaldrende mann som lever ungkarslivet hjemme hos sin 80 år gamle mor. Ville startet der. Anonymous poster hash: 7e98b...63c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Jeg var så heldig å få en singel, homo kollega! Kjempefint vennskap! Han er midt i førtiåra. Anonymous poster hash: d8e27...168
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Hva skal du "bruke" denne guttevennen din til da? Som mannen din ikke kan brukes til? Anonymous poster hash: b4b91...bcf
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Hva jeg skal bruke han til? Jeg tenkte jeg skulle bruke han til gode samtaler, turer, kino, ut på byen etc. Mannen min er dessverre ikke interessert i slike ting. Anonymous poster hash: 9f7fd...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå