Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 På jobben min er det en kvinne rundt 30 år. Enkelt forklart er hun en - kvinne som hater kvinner. Hun er rett og slett en ond person, jeg føler selv hun er i retning av psykopat. Fryser ut og tar deg inn i varmen, mobber på en så avansert måte at det er umulig å ta henne. Videre er hun en feiende flott kvinne, pen, sexy osv. Hun er ganske dyktig i jobben men har et par brister, hun er ikke klar over disse selv. Hun ELSKER menn og menn på jobben elsker henne. Hun holder seg inne med kvinnene på jobben som har stillinger over henne. Jeg personlig har ikke merket så mye til hennes hat mot kvinner (vi har jevnbyrdige stillinger på forskjellig avdeling) men jeg har sett mange episoder, ingen konkrete "dette er en mobbesak" men sett i sammenheng med andre ting hun har gjort/sagt så er det mobbing. Har mange eksempler men det blir da et langt innlegg. Flere har tatt det opp med sjefen men de blir ikke trodd. Selv har jeg valgt å forholde meg taus. Hun er ekstremt godt likt av mannfolka og på min jobb er det mannfolka som styrer. Noe håp om at sjefen en dag vil se dette? Vil en psykopat (om hun er det da) til syvende og sist avsløre sitt sanne jeg? Anonymous poster hash: 60b33...7dc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Nei, det skjer nok ikke. Gi et eksempel på mobbingen da.. Anonymous poster hash: 71f83...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå