Gå til innhold

Tursekk til barn (3klassing)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere egne tursekker til barna, hvor kjøper dere isåfall?

Den er søkk borte den hun hadde så jeg må få i ny, helst en som ikke koster flesk.

Anonymous poster hash: b3fcf...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt på xxl, bergans. Tror ikke de er så gale i pris.

Anonymous poster hash: a7459...e77

Skrevet

Til hva slags bruk, skal hun bære sin egen bagasje over fjellet eller ha med seg matpakke på tur med skolen i naturfagen?

Mine barn foretrekker beckmann gymbag-sekken til skoleturer og små utflukter. Den sitter fint på ryggen, har reimer over brystet så dem sitter godt også er den akkurat passe stor

Anonymous poster hash: 856b2...574

Skrevet

Takk for svar du :)

Da skal jeg ta en titt der.

Hi

Skrevet

Til hva slags bruk, skal hun bære sin egen bagasje over fjellet eller ha med seg matpakke på tur med skolen i naturfagen?

Mine barn foretrekker beckmann gymbag-sekken til skoleturer og små utflukter. Den sitter fint på ryggen, har reimer over brystet så dem sitter godt også er den akkurat passe stor

Den skal brukes til tur på skole og sfo, de har endel turdager så det er kjekt med egen sekk til dette. Skolesekken blir så stygg og må hele tiden gjøres ren etter tur så da må jeg heller få i en ny tursekk som holder bra og er god og ha på :)

Hi

Skrevet

Den skal brukes til tur på skole og sfo, de har endel turdager så det er kjekt med egen sekk til dette. Skolesekken blir så stygg og må hele tiden gjøres ren etter tur så da må jeg heller få i en ny tursekk som holder bra og er god og ha på :)

Hi

Da anbefaler jeg beckmann

Mine barn har flere sekker å velge i, også dyrere tursekk er fra Bergans, men de bruker helt konsekvent beckmann sin.

Mine går i 4. 7. og 10.klasse

Skrevet

Da anbefaler jeg beckmann

Mine barn har flere sekker å velge i, også dyrere tursekk er fra Bergans, men de bruker helt konsekvent beckmann sin.

Mine går i 4. 7. og 10.klasse

Da skal jeg sjekke ut de også. Tusen takk for svar :)

Hi

Skrevet

Mine liker ikke bBeckham gymsekken. Sitter dårlig på mine slanke og lange barn. Bergans er bedre.

Anonymous poster hash: db0d3...6c1

Skrevet

Mine liker ikke bBeckham gymsekken. Sitter dårlig på mine slanke og lange barn. Bergans er bedre.

Anonymous poster hash: db0d3...6c1

Åh okei. Jeg får ta meg en runde med henne da kanskje. Vil jo den skal passe :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...