Gå til innhold

8-åringen er bedt med på hyttetur

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen, med en klassevenn. Hva sender jeg med? Penger til foreldrene for mat osv eller hva? 🙈

Anonymous poster hash: 9e843...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke send med penger, send med litt snacks.

Og gi det direkte til foreldrene, det er så irriterende med unger som kommer på besøk her og har med snacks som helt tydelig er beregnet på alle og sitter og knuger på det og deler ut en og en bit mens de spiser 10 selv og tror de følger beskjeden om å dele. :P

Anonymous poster hash: 1e004...3a1
Skrevet

Vi har bedt med på vår hytte og de har hatt med seg litt snop, potetgull ol

Hadde aldri i verden tatt i mot penger, og har heldigvis ikke blitt tilbudt det😊

Skrevet

Jeg kjøpte et Donald-blad til dem hver og litt snacks som han fikk ta med forrige gang vår åtteåring var med kameraten på hytta.

Skrevet

Kall meg gjerne uopplyst, men kan ikke så mye om dette. Sender gjerne med snacks siden det er helg, men barnet hun skal være med har adhd. Sukker er Ok fordet?

Skrevet

Kall meg gjerne uopplyst, men kan ikke så mye om dette. Sender gjerne med snacks siden det er helg, men barnet hun skal være med har adhd. Sukker er Ok fordet?

Bær, druer, ananas, blader, spill, hobbygreier...

Skrevet

Kjøp et brettspill, det er koselig :)

Anonymous poster hash: 2fa5d...09c

Skrevet

Potetskruer og nøtter?

Anonymous poster hash: 025f4...d8f

Skrevet

Kjøp med et nytt brettspill og noe snacks som du gir foreldrene! Så ville jeg rett og slett rådført meg med foreldrene hva hun trenger av klær og utstyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...