Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Var hos legen i morges. Fikk resept på Cipralex. Sa ingenting til mannen før vi dro på apoteket i kveld for jeg synes det er så flaut å måtte bruke medisiner for å være glad og meg selv igjen Noen som har erfaring med Cipralex/ Escitalopram? Anonymous poster hash: 17338...68e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Jeg ble kjempesyk av de. Kastet opp flere ganger den første natten, svimlet og kunne nesten ikke stå oppreist i perioder helt til jeg sluttet med den igjen etter 5 dager Anonymous poster hash: f7287...29f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Jeg fikk akutt angst av dem. Besvimte og var kjempedårlig. Men vet de funker for noen. Jeg går på efexor. Anonymous poster hash: c9020...114
*Smiley* Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 En i nær familie har hatt stor nytte av cipralex og få bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Jeg har brukt escitalopram i snart seks år, har ikke hatt bivirkninger. Bivirkningene har stort sett kommet når jeg har trappet ned, da som sitring/"støt" i ansiktet. Har hatt veldig god effekt. Anonymous poster hash: e9117...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå