Gå til innhold

Hestra eller vill vintervotter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. Andre merker?

 

Har hestra til han største på 10 år. Men nå har jeg en ettåring som også skal ha gode vintervotter. Er disse gode til de minste bhg. barna også eller har dere andre tips?

Tenkte ha et par av slik type og et par rene ullvotter.

 

Litt tidlig ute ja.. hehe 😳

 

Anonymous poster hash: 5ea94...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hestra!!

Med ullfor :)

 

Anonymous poster hash: 53178...6bc

Skrevet

Hestra var den eneste votten som holdt våre varme, men har ikke prøvd vill da, men mange andre.

 

Anonymous poster hash: 61149...9fe

Skrevet (endret)

Hestra uten tvil.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Takk for svar!

 

Ser de har en type som det står presisert at det er ull i (i den minste str.), de andre fra hestra har ikke ulle inni de da?

 

Anonymous poster hash: 5ea94...011

Skrevet

Hestra!

Skrevet

Blir jo nesten som å si Mercedes eller lada.. Hestra er jo kjent for god kvalitet og vill er jo et billigmerke fra g sport. Man får det man betaler for. (Dessverre)

 

Anonymous poster hash: 4ccbd...30f

Skrevet

Blir jo nesten som å si Mercedes eller lada.. Hestra er jo kjent for god kvalitet og vill er jo et billigmerke fra g sport. Man får det man betaler for. (Dessverre)

 

Anonymous poster hash: 4ccbd...30f

Kan jo slenge med at vi har vært veldig fornøyd med reima votter. De er ikke med ullfor men..

 

Anonymous poster hash: 4ccbd...30f

Skrevet

Å ja trodde ikke det var et billigmerke.

 

Reima har jeg tidligere ikke lest så mye bra om.

Da får det bli hestra! Takk for svar.

 

Anonymous poster hash: 5ea94...011

Skrevet

Hesta. Ellers så har Skogstad noen utrolig gode votter med ullfor 😊

 

Anonymous poster hash: 3878c...a20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...