Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Evt. Andre merker? Har hestra til han største på 10 år. Men nå har jeg en ettåring som også skal ha gode vintervotter. Er disse gode til de minste bhg. barna også eller har dere andre tips? Tenkte ha et par av slik type og et par rene ullvotter. Litt tidlig ute ja.. hehe 😳 Anonymous poster hash: 5ea94...011
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Hestra!! Med ullfor Anonymous poster hash: 53178...6bc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Hestra var den eneste votten som holdt våre varme, men har ikke prøvd vill da, men mange andre. Anonymous poster hash: 61149...9fe
Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 (endret) Hestra uten tvil. Endret 1. september 2016 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Takk for svar! Ser de har en type som det står presisert at det er ull i (i den minste str.), de andre fra hestra har ikke ulle inni de da? Anonymous poster hash: 5ea94...011
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 https://www.gsport.no/produkt/227073/hestra-baby-vott-barn#001 https://www.gsport.no/produkt/227074/hestra-terry-ullvott-barn Anonymous poster hash: 5ea94...011
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #8 Skrevet 1. september 2016 Blir jo nesten som å si Mercedes eller lada.. Hestra er jo kjent for god kvalitet og vill er jo et billigmerke fra g sport. Man får det man betaler for. (Dessverre) Anonymous poster hash: 4ccbd...30f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #9 Skrevet 1. september 2016 Blir jo nesten som å si Mercedes eller lada.. Hestra er jo kjent for god kvalitet og vill er jo et billigmerke fra g sport. Man får det man betaler for. (Dessverre) Anonymous poster hash: 4ccbd...30f Kan jo slenge med at vi har vært veldig fornøyd med reima votter. De er ikke med ullfor men.. Anonymous poster hash: 4ccbd...30f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #10 Skrevet 1. september 2016 Å ja trodde ikke det var et billigmerke. Reima har jeg tidligere ikke lest så mye bra om. Da får det bli hestra! Takk for svar. Anonymous poster hash: 5ea94...011
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #11 Skrevet 1. september 2016 Hesta. Ellers så har Skogstad noen utrolig gode votter med ullfor 😊 Anonymous poster hash: 3878c...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå