Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Jeg og min datter på 12 skal til London i november. Er det noen som har noen gode tips Hva vi kan Gjøre? Alt i fra shopping, musikal (hvor bør vi kjøpe billetter tro?) til mat? 😊Skal Være 3 netter 😊  Anonymous poster hash: 449c3...33a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Var der en helg i november i fjor.Shopping i Oxford street og Regent street, der finnes de aller fleste butikker dere måtte ønske. (visitlondon.com er et ganske greit nettsted å sjekke ut før dere drar). For oss var det et must å få med oss tradisjonell frokost, english tea og sunday roast av mat.2 av de jeg reiste med brukte en dag i Harry Potter verden, da valgte vi 2 andre å shoppe litt ekstra og leie oss sykler og sykle rundt i London. Fikk sett veldig mye på kort tid, samtidig som det var kjempe billig. Utleiesykler finnes i bl.a. Hyde Park, koster 2 pund for 24 t. Mitt aller beste tips er å gjøre god forhåndsundersøkelse på nett. Lete litt opp hvor butikkene dere vil i ligger, hvordan undergrunnsbanene går og ev. kjøpe billetter til f.eks musikal på forhånd.  Vi hadde lister over butikker vi MÅTTE i og hvor de lå. Da var det enkelt å sette seg i en taxi og be om å bli kjørt dit. Anonymous poster hash: ba11d...344
Nyttårs barn Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Gå på Tate modern, der er det mye spennende og en fin museumsbutikk. Er og en flott bro (millennium bridge tror jeg) over Themsen rett ved. Er et sted som heter Sketch som visstnok skal være fint å drikke afternoon tea. Doer formet som egg har jeg hørt noe om. Ellers er også Covent Garden et fint sted fullt av liv, butikker og teater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå