Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #1 Skrevet 1. september 2016 Finnes det noen støttekontakt eller noe som kan passe på mg? jeg vet ikke mitt eget beste, har f.eks sex med mannen, ubeskyttet, selv om jeg ikke ønsker å bli gravid nå. Hva feiler det meg? Orker ikke mer snart Anonymous poster hash: 454bb...9b2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #2 Skrevet 1. september 2016 Gå til legen og fortell om problemene dine og få hjelp. Hvorfor har du ubeskyttet sex med mannen da? Fordi du vil det? Fordi han vil det? Fordi du vil lage problemer for deg selv? Anonymous poster hash: 5f011...25b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #3 Skrevet 1. september 2016 Gå til legen og fortell om problemene dine og få hjelp. Hvorfor har du ubeskyttet sex med mannen da? Fordi du vil det? Fordi han vil det? Fordi du vil lage problemer for deg selv? Anonymous poster hash: 5f011...25b Tuller du? Skal man gå til legen med det her? For å være menneskelig og ta dumme valg innimellom? Er det derfor det er så lang ventetid hos legene? Anonymous poster hash: 1b789...a1c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #4 Skrevet 1. september 2016 Tuller du? Skal man gå til legen med det her? For å være menneskelig og ta dumme valg innimellom? Er det derfor det er så lang ventetid hos legene? Anonymous poster hash: 1b789...a1c Nei, jeg tuller ikke. Hi trenger tydeligvis hjelp av et eller annet slag. Hun skriver at hun snart ikke orker mer. Det tyder på at dette ikke er enkeltepisoder eller småtabber, men at hun sliter mer grunnleggende. Når noen skriver at de ikke orker mer, da bør de tas på alvor. Hun trenger tydeligvis hjelp av en psykolog, og det kan legen hennes henvise henne til. Når man ikke greier å sette grenser for seg selv og stadig gjør ting som ikke er bra for en, da må man finne ut hvorfor man sliter slik. Det med å ha ubeskyttet sex var bare et eksempel. Hi bør absolutt oppsøke lege hvis hun føler hun ikke orker mer og at hun stadig gjør ting hun vet er veldig feil for henne! Anonymous poster hash: 5f011...25b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #5 Skrevet 1. september 2016 Hvis det er det eneste som gjør deg "dust i huet" har det en mer naturlig forklaring: en sterk biologisk trang som evolusjonen har spisset gjennom millioner av år til å spre sine gener: selve meningen og forutsetningen for eksistens. Ikke vær så hard mot deg selv, hvem kan stå i mot bestandig? 😉 Anonymous poster hash: 86329...02b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #6 Skrevet 1. september 2016 Er dette eneste problemet,meller er det fler ting? Om det er eneste problem så er jo det lurt å gå til legen for å få prevensjon. Om det er fler ting som er problemet så bør du vel få noen å snakke med i tillegg, for å kjenne st man ikke orker mer er jo ikke bra Anonymous poster hash: c6fe2...7f7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2016 #7 Skrevet 1. september 2016 Takk for svar! Ja, det er nok instinkter i meg... Men jeg burde vite bedre? Kan ikke bruke prevensjon og gubben nekter kondom. Long story. Men så går jeg hen og har sex med ham? Jeg som burde være avholds... Og ja, jeg er selvdestruktiv. Anonymous poster hash: 454bb...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå